1

Onderwerp: Zwart-wit, met een beetje zilver en groen

Deze taart heb ik voor mijn zusje haar verjaardag gemaakt, en volgens mij viel ie wel in de smaak. Ben nog niet zolang bezig, dus er valt nog wat te verbeteren ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLIELS3W.jpg

2

Re: Zwart-wit, met een beetje zilver en groen

Mooi!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Vind hem heel mooi

Wat een mooie taart! Erg leuk die witte bovenkant met zo'n afgewerkt ronde rand. Hoe heb je dat gedaan? Eerst uitgerold en de randen afgestoken? Of eerst op de taart en daarna de randen afgewerkt? Ben benieuwd, dan kan ik het ook eens proberen.

Groetjes Bianca

erg mooi  :thumb:

Liefs Miranda

6

Valt nog wat te verbeteren? Ik zou niet weten wat hoor, echt een prachtige taart !

Groetjes, Conny

7

Wat een gave taart zeg!  :Y
Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes, Angela

8

Prachtig!
En ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan met dit witte rand?..

9

Mooi! :D

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

10

Voor iemand die nog niet zo lang bezig is heb je toch wel een hartstikke mooie taart gemaakt  :thumb:

Ik vind je kleurcombi super, de roosjes hartstikke mooi en de hele afwerking is echt errug goed  :Y

Dat belooft nog wat... ;)

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

11

Wat leuk om jullie reacties te lezen; heel erg bedankt! Dat witte randje is trouwens heel simpel. Heb eerst gekeken wat de oppervlakte van de bovenkant was (vandaar ook dat zichtbare randje ;)), en daarna een ronde uitsteker gebruikt om halve rondjes aan de zijkant uit te steken (gewoon de helft indrukken). Daarna de hele lap enigszins in het midden over de taart gelegd. Tips zijn overigens heel erg welkom!