1

Onderwerp: Ronde bakblikken

Hoi,

Ik zou graag wat advies krijgen. Ik ben nieuw in het werker van taarten bakken maar vind het erg leuk. Nu wil ik volgende maand voor de verjaardag van mijn dochter een stapeltaart maken. Ik weet dat ik geluk hoog zit maar 1 taart of 3 taarten op elkaar moet me lukken, :D

Nu heb ik vandaag in een winkel bij mij In de straat ronde bakblikken gezien die helemaal niet duur zijn, nu hebben ze 24,22'20'18 eigenlijk wilde is 25 20 15 uit de webshop bestellen maar deze zijn veel duurder scheelt bijna de helft. Welke verdeling zou mooi zijn 24 20 18 of zal ik die van de webshop bestellen. Zit er nog verschil in kwaliteit?? Of zijn die van de webshop zo fijn dat ik die koet kopen????

Wat een vrafen hè?

Kom maar op met tips!!!

Bedankt hoor!

Groetjes

2

Re: Ronde bakblikken

ik ben als net beginner ook benieuw wat het is in een gewone (spring)vorm of diegene van de webshop.

groetjes

Maak van ieder moment een taartmoment!!

3

Re: Ronde bakblikken

Die van de webshop zijn hoger (7,5 cm) dan de gewone springvorm. En ik vind ze super makelijk in gebruik en in opruimen. Je zet ze zo in elkaar weg en bij springvormen lukt dat niet.

En die in de webshop zijn ook echt 15, 20 en 25 cm. De springvormen zijn vaak kleiner dan ze zeggen (en dus ook minder personen).

Tja, ik ben begonnen met springvormen en dat beviel ook prima, maar als je toch wil gaan uitbreiden dan vind ik de echte pannen beter. Ook dus omdat die makkelijk met elkaar te combineren (stapelen) zijn. Ook met andere vormen. Maar ook het net iets hoger zijn vind ik super.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.