1

Onderwerp: Hallo, hallo,

Net als zovelen lees ik al een hele tijd mee op dit forum. En ooh wat is het verslavend. Ondertussen heb ik al verschillende taarten gemaakt en ben steeds ernstig op zoek naar redenen om weer een nieuwe taart te fabriceren. Ik vind mijn resultaten nog niet zo goed dat ik ze zal posten op dit forum, want al die "eerste" taarten van anderen doen mij de moed in de schoenen zakken. Maar gelukkig is het ook een bron van inspiratie, dus iedere taart van mij is behoorlijk geïnspipikt (wat is dit een moeilijk woord, weet iemand de precieze schrijfwijze)
De afgelopen tijd heb ik twee workshops gedaan bij Marije van Zoet en Zo in Devener. Vooral bij de basisworkshop heb ik veel geleerd, maar er valt nog veel meer te leren.  Gelukkig staan hier een hoop How To's waar ik al heel veel aan heb gehad.
De komende tijd zal het taarten wel weer behoorlijk afnemen, want de tuin lonkt ook alweer. Dat is toch wel mijn andere grote hobby, naast kids en husband.
Ik hoop dat men een idee heeft van de persoon achter het kerstboompje.

Groetjes, Christel

2

Re: Hallo, hallo,

Hoi, grappige naam  :lol:  welkom op het forum en gewoon posten hoor iedereen is moeten beginnen......

Lieve groetjes van Nicole