1

Onderwerp: iemand ooit dit gebruikt?

ik kwam toevallig dit site tegen maakjetaart.nl.

Daar hebben ze chocobicuitmix en gewoone biscuitmix en verschillende vullinge. Ik ben benieuwd of iemand ooit deze heeft gebruikt? Zijn de vullingen lekker?

2 Laatst bewerkt door Glamour (28-02-2011 22:46)

Re: iemand ooit dit gebruikt?

Kun je iets specifieker zijn wat de vullingen betreft? chocomix en biscuit mix gebruik ik regelmatig. Ik weet niet welk merk ze gebruiken, maar ik heb verschillende gebruikt en heb nergens klachten over.

De vullingen, ik neem aan dat je de bavaroise mixen bedoelt, zijn denk ik van Zeelandia, en die zijn erg lekker! Ik gebruik ze niet zo vaak omdat ik zelfgemaakte vullingen wat goedkoper vind, maar ze zijn heerlijk en makkelijk. Ik ben niet zo'n fan van botercrème mixen, maar veel mensen vinden het heerlijk, is een kwestie van smaak.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

welk merk die biscuitmix is weet ik niet...staat er niet bij.

Bij de vullingen (bavaroise bedoel ik, jaa) staat ook geen merk. Ze zijn idd niet goedkoop maar wel erg makkleijk. ik wil er een paar proberen.(maar ik wil eerst wat meningen horen)

Bij maak je taart is de mix van bakels, ook de marsepein is van bakels bij hun. Waar de bavarois mix van is weet ik niet. Ik gebruik die wel regelmatig,  ze zijn erg lekker en gemakkelijk in het gebruik. Ik weet niet of bakels ook bavarois mix heeft maar het zal mij niets verbazen als het van dat merk is. Aangezien een hoop van hun ingrediënten van dat merk zijn.