1

Onderwerp: Help !

Hey iedereen.

Ik zou het leuk vinden een blog te maken, Maar ik vraag me af of er wel mensen zullen kijken enzo. Heeft iemand ervaring hiermee ?
En als je ervaring heb welke site gebriuk je dan om je blog te maken ?

Groetjes, Martjan

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Help !

als het voor je taarten is ,kun je beter een hyves pagina aanmaken,wordt meer gelezen als een blog
of een website maken,zijn verschillende gratis aanbieders voor
kijk maar eens op webklik of moerstaal
heel gemakkelijke sites,wijst vanzelf allemaal,hoef je geen computer nerd voor te zijn
hoop dat je hier iets aan heb

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

Heb wel ervaring met websites en daar kan ik natuurlijk ook blog gedeelte bij maken!
Bedankt voor je advies.

Nog andere tips ?

4

Hoi ik heb een blog, maar die heb ik breder gemaakt dan de taarten. Ik vind koken en alles wat daar mee samenhangt leuk nl. Je kan dit doen via blogspot.com, is echt niet moeilijk en wel ontzettend leuk.

Ben benieuwd of je een blog gaat maken  :thumb:

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

5

Via google kan je met blogger een blog maken, maar er zijn veel meer mogelijkheden...........

Of mensen het ook lezen is natuurlijk iets anders............ligt eraan wat erop staat en of je ook te vinden bent...........denk dat je het vooral moet doen omdat je hetzelf leuk vindt.
En dan in je onderschrift op fora waar je schrijft of in je e-mailhandtekeningen er een link naartoe opzetten.

Bij google kun je ook mensen je blog laten volgen via google friend connect........

6 Laatst bewerkt door Martjan (24-02-2011 20:09)

Oke Bedankt voor alle tips. Ik ga er nog even over na denken en ik zal er morgen is naar gaan kijken. Want zometeen moet ik natuurlijk Wie is de mol kijken  :Y

7

Ik heb ook een weblog :) Helaas plaats ik er niet heel veel op, maar vind het wel leuk om te doen! Het hangt er vanaf wat je wilt of een blog, site of hyvespagina het handigst is. Heb je een commercieel doel, dan is een site vaak handig, maar dat kost (meestal) geld als je helemaal zelf wilt bepalen wat hij kan en hoe hij eruit moet zien, en dat is vaak ook nog een vrij technische bezigheid. Een blog maken is vele malen gemakkelijker dan een eigen site maken, is gratis en heeft veel mogelijkheden. Een Hyvespagina is nog makkelijker en heeft als voordeel dat als je vrienden verzamelt, je automatisch kijkers hebt voor wat je erop plaatst. Wil je kijkers op je site of blog, zul je a) veel mensen moeten vertellen over het bestaan van je site of blog, b) zorgen voor linkruil, waardoor je site sneller door google gevonden zal worden. Je kunt ook volger worden van blogs of andere de gelegenheid geven je blog te volgen.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130562
Marieke heeft hiervan een goede how to gemaakt!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Oke bedankt. Ik ga is aan de slag met Blogger. En nu nog een leuke naam.... MartjansCake is zo afgezaagd en leuke namen als CupCakePlanet of Planet etc. Zijn in gebruik door 'officiéle' Site's. Iemand nog een leuk idee ?

9

Hier is de Marieke van de How-To. Bij bloggen gaat het inderdaad het makkelijkste om anderen te volgen en zodoende zelf ook volgers te krijgen.

Wat ook ervoor kan zorgen dat je meer kijkers krijgt op je blog is mee te doen aan blog linken.
Ik ben vandaag op mijn blog iets gestart waarmee je bepaalde blogs meer aandacht kan geven. Het heet Blog*a*Round. En ik heb daarop al veel leuke reacties gekregen. Ik heb er ook een blogpost over gemaakt op mijn blog en die vind je hier. Ik hoop dat je er wat aan hebt en laat het even weten wanneer je blog klaar is dan kan ik je gaan volgen  :Y

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

10

Ik ben nog niet begonnen :o  Ik wil het binnenkort gaan doen. Ik zal hem hier posten als hij af is !