Onderwerp: buttercup cupcake met behulp van de tutorial van Monica!
voor een bruiloft mag ik binnenkort cupcakes maken met buttercups.. en toevallig had Monica net een tutorial op haar blog gezet. Vind hem erg schattig

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » buttercup cupcake met behulp van de tutorial van Monica!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor een bruiloft mag ik binnenkort cupcakes maken met buttercups.. en toevallig had Monica net een tutorial op haar blog gezet. Vind hem erg schattig

Wat een liefie weer. Heel romantisch maar dat komt ook doordat je er altijd zo'n mooie foto van maakt, knap hoor.
Wat zijn trouwens buttercups?
Mooi, welke blog is dat?
Wat een liefie weer. Heel romantisch maar dat komt ook doordat je er altijd zo'n mooie foto van maakt, knap hoor.
Wat zijn trouwens buttercups?
dank je
boterbloemen 
Mooi, welke blog is dat?
van monica kuhne.. van het boek taart 
recept??
hele mooie cc
moooooi
heb je het fondant van te voren gemaakt en laten drogen? Hij blijft zo mooi vlak; bij mij rimpelen ze altijd iets door het oppervlak van de cc
. Of smeer je heel dik botercreme?
wat een schatje weer! Jij bent echt de koningin van de cupcakes...!!! En wat maak je toch altijd mooie foto's!
Ik blijf het altijd lastig vinden om het juiste formaat uitstekertje te gebruiken van het rondje op de cupcake. Heb jij een tip? Ze zijn zo mooi strak altijd, en je cupcakeje is nooit te hoog... precies genoeg vulling in het vormpje. Zucht werkelijk oogverblindend!!!
moooooi
![]()
heb je het fondant van te voren gemaakt en laten drogen? Hij blijft zo mooi vlak; bij mij rimpelen ze altijd iets door het oppervlak van de cc
. Of smeer je heel dik botercreme?
ik zorg ervoor dat de cake dan net iets onder het papiertje blijft, en dan aanvullen met botercreme en dan een passende ring (uitsteker) voor het fondant erbij 
wat een schatje weer! Jij bent echt de koningin van de cupcakes...!!! En wat maak je toch altijd mooie foto's!
Ik blijf het altijd lastig vinden om het juiste formaat uitstekertje te gebruiken van het rondje op de cupcake. Heb jij een tip? Ze zijn zo mooi strak altijd, en je cupcakeje is nooit te hoog... precies genoeg vulling in het vormpje. Zucht werkelijk oogverblindend!!!
Dank je
Dat is een super compliment..
Heb hierboven net beschreven hoe ik de cupcakes bekleed 
Super mooi! 
Heel erg gaaf 
Een genot om naar te kijken, precies zoals ik de cc het mooist vind!@ 
super mooie cupcake!!
Wauw, heel mooi!!
Hoe maak je het strikje vast?
Wat een vragen allemaal.... we leren graag van je 
Wauw, heel mooi!!
Hoe maak je het strikje vast?
Wat een vragen allemaal.... we leren graag van je
in dit geval met een speldje
even voor de foto.. en anders met dubbelzijdig tape 
Wat een plaatje weer!!
Allemachtig prachtig! Jouw stijl is helemaal mijn ding, geweldig! Heb je wellicht een linkje van de blog?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » buttercup cupcake met behulp van de tutorial van Monica!