1

Onderwerp: verjaardagstaart

Ik heb vandaag mijn verjaardagstaart gemaakt. Dit is mijn tweede stapel, ben op zich wel tevreden alleen de bovenste taart is een beetje scheef. Dit was voor het eerst dat ik een vierkante taart heb gemaakt.

Vulling champagne en frambozen botercreme. Beide lagen hetzelfde gedaan.

http://i1033.photobucket.com/albums/a420/Maris1982/IMG_1028-1.jpg

2

Re: verjaardagstaart

Je tweede stapel, heel mooi hoor! Je kunt de volgende keer op de onderste taart markeren waar de bovenste moet komen, dat stapel veel makkelijker. Schattige vlinders, mooie strik!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

voor een tweede stapel is die echt goed.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Het was de bedoeling om hem niet in het midden te zetten maar in de hoek. Het lijkt misschien per ongeluk maar dat heb ik expres gedaan omdat ik wat anders wilde dan eentje in het midden.

Bedankt voor jullie reacties.

5

Lief hoor vooral voor een tweede, ik heb nog nooit iets van mijn baksels laten zien, omdat ze het aanzien nog niet waard zijn...:-)

6

Sugarcane schreef:

Het was de bedoeling om hem niet in het midden te zetten maar in de hoek. Het lijkt misschien per ongeluk maar dat heb ik expres gedaan omdat ik wat anders wilde dan eentje in het midden.

Haha, dat kon natuurlijk ook. Omdat je schreef dat de bovenste taart een beetje scheef staat, dacht ik dat je hem per ongeluk in de hoek had gezet :lol:
Nu zie ik er trouwens niks scheefs aan :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?