1

Onderwerp: Oja, moest me nog voorstellen..

Hoi allemaal,

Ik heb al twee keer foto's gepost in de parade, maar vergat me steeds voor te stellen. Oke bij deze dan.

Mijn naam is Cynthia en ben 37 jaar. Ben de trotse moeder van 2 jongens, 12 en 15 jaar. Verder woon ik met kids en man in Purmerend.

Eind vorig jaar ben ik op het www eens een fotootje van een bekleedde taart tegen gekomen en sindsdien helemaal verliefd geworden op die mooie zelfgemaakte taarten die hier op het forum voorbij komen.
Vanaf januari ben ik begonnen om te proberen zelf zulke mooie taarten te maken. Nou, dat valt nog niet mee, maar heb er ontzettend veel plezier in.

Ik heb al ontzettend veel geleerd van alle topics hier op de site en ik kijk (al kwijlend, zo mooie zijn de meeste) zeer regelmatig naar de foto's op het forum.

Groet,
Cynthia

Re: Oja, moest me nog voorstellen..

Hoi Cynthia,

Het is alweer een paar dagen (weken) geleden dat jij je hebt voorgesteld maar niemand heeft je nog "officieel" welkom geheten....
Dus bij deze.... WELKOM!!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Ja, ook nog welkom van mij! Leuk, weer iemand uit Purmerend! (We zijn hier goed vertegenwoordigd ;) )
Misschien vind je het leuk om een keertje met een aantal meiden uit de omgeving te "taarten". Hou dan het topic "freubelen in Purmerend" in de gaten.

groetjes van Miriam

4 Laatst bewerkt door curlz (02-03-2011 20:35)

Hoi Mijn naam is Evita. Ik ben moeder van drie kids.
Sinds één week ben ook ik stevig besmet met het taartenvirus.
Wat wordt je toch blij van al die taartjes.
Binnenkort ga ik een basisworkshop volgen om zo de basistechnieken onder de knie te krijgen. Maar na 5 taartjes te hebben gemaakt de afgelopen week, zie ik al wat vooruitgang.
Tips en trucks zijn altijd van harte welkom.

Veel bakplezier allemaal.