Re: Bijna opgegeven, maar nu gezond!

Wat een super mooi verhaal.
Dat wonderen nog bestaan, als iemand zo ziek is geweest, met zo'n slecht vooruitzicht en dan dit...kippevel.
En wat een prachtige taart heb je gemaakt, mooi ook de print die je hebt gebruikt. ga steeds meer twijfelen of ik toch ook een printer ga nemen  :s

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

27

Sterkte meid!

Erg mooie taart!
Welke letters zijn dit??

Liefs, Zanoni

28

Wat een mooie taart met een bijzonder verhaal erbij!

Zag net in 1 van je berichtjes dat het met jou nog niet goed gaat. Wens je alle goeds en sterkte! Ik hoop dat de zon voor jou ook weer snel gaat schijnen. Hopelijk geeft het bakken een klein beetje afleiding... :Y

29

Zanoni schreef:

Sterkte meid!

Erg mooie taart!
Welke letters zijn dit??

Het zijn de clikstix van Windsor...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

30 Laatst bewerkt door Judy (26-02-2011 15:07)

Ach..had gehoopt dat het effe weer wat lekkerder ging.. Hang in there..komt vast goed met jou...zin om van ja af te typen..je mag altijd mailen :D

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

31

Geweldig mooie taart, bij een heel bijzonder verhaal.

Hopelijk komt het met jou ook weer helemaal goed. Fijn is dat bakken een vrolijk gevoel kan geven (in ieder geval bij mij, vandaar dat het zo verslavend is denk ik). Misschien helpt het je om weer wat blijer te worden als je naar het mooie resultaat van deze geweldige taart kijkt en misschien kun je op een slecht moment wel even lekker door de foto's van je eerdere taarten bladeren om weer een beetje vrolijker te worden. Heel veel sterkte en dat je maar snel uit deze mindere periode in je leven mag komen!