Onderwerp: Gumball Machine Cookies
Mijn nieuwe Amerikaanse koekjesuitstekers uitgeprobeerd.
.....en eh, met echte gumballs hé ......

Bedankt om te kijken
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gumball Machine Cookies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn nieuwe Amerikaanse koekjesuitstekers uitgeprobeerd.
.....en eh, met echte gumballs hé ......

Bedankt om te kijken
errug leuk
(
maar hoe(snel) te eten?)
Ooooh vind ze echt geweldig !! 
oooooh... als die in de winkel zouden liggen, ik zou ze zo kopen! alleen al door ernaar te kijken word ik happy
Leuk zeg! Zou hem zelf denk ik doen met smarties, zodat het makkelijk eetbaar blijft.
Oh, wat zijn die gaaf! Nooit gezien, die uitsteker, echt super!
Gaaf!!
Groetjes Darlene
errug leuk
![]()
(
maar hoe(snel) te eten?)
mond open... koekje erin... kaken naar beneden en een stuk afhappen... koekje naar achteren en kauwen maar 
oh die zijn leuk zeg 
wat een leukerds!
wowww super zeg ziet er zoo leuk uit heb je de vorm LIVE in US gekocht of online besteld?? zoja welke site??? grtzz JOP
Carien schreef:errug leuk
![]()
(
maar hoe(snel) te eten?)
mond open... koekje erin... kaken naar beneden en een stuk afhappen... koekje naar achteren en kauwen maar
Maar er zitten kauwgomballen op he..
Die wil je liever niet doorslikken 
coooooooooool !!!!!! Daar word je gewoon vrolijk van !
Hoe je het eet ?
Je kan de Gumballs er makkelijk vanaf trekken en bewaren voor later of meteen van smullen en dan het koekje opeten, zo geen gevaar voor het inslikken van een hele Gumball.
Kan inderdaad ook met smarties maar had deze kauwgomballen in huis en wou het ermee uitproberen.
Wat ontzettend LEUK!!!!!
Wat een leuke en vrolijke koekjes! Mag ik vragen wat jij leuke Amerikaanse sites vindt om uitstekers te bestellen?
@ StephL : ik stuur jou een mailtje want ik heb ook een paar vraagjes aan jou, anders wordt het hier een chatsessie en dat kan niet de bedoeling zijn van het topic.
Tot mails.
@ StephL : ik stuur jou een mailtje want ik heb ook een paar vraagjes aan jou, anders wordt het hier een chatsessie en dat kan niet de bedoeling zijn van het topic.
Tot mails.
dat valt best mee volgens mij
dat is de bedoeling van het forum, en ik ben stiekem ook wel erg benieuwd waar je de uitsteker vandaan hebt (of andere) 
o ja, super originele en leuke koekjes zeg

Heel erg leuk!!!
leuke koekjes.
Zelf bestel ik ook uit amerika bij karenscookies 
Helemaal super. Ik sla hem even op, als je dat goed vind. Dochterlief is helemaal kauwgomballen gek!
Tegen opslaan geen bezwaar
Bedankt voor de leuke reacties.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gumball Machine Cookies