Re: Lieveheersbeest, kroontje, W en P, Zandk en Mega M
Leuk, vooral lieveheersbeestjes en het zandkasteel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lieveheersbeest, kroontje, W en P, Zandk en Mega M
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk, vooral lieveheersbeestjes en het zandkasteel!
Bdeankt voor je reactie...ga het toch ook maar eens proberen met fondant 
Wat een mooie parade. Het lieveheersbeestje is lieffff!
Leuk dat randje (is dat een printje of een lintje?).
Oeps
Lees net dat het een lintje is 
Ik vind je zandkasteel taart het leukst ik vind ze allemaal leuk maar deze het leukst !!!
Zo, jij hebt zeker niet stilgezeten! Zoveel zelfs dat het niet ens meer in de titel paste

Ik vind ze stuk voor stuk top, maar dat randje langs de kroontjes-taart steelt echt de show: om verliefd op te worden!
Hoi hoi,
Wat een prachtige taarten, heb je die allemaal in 1 week gemaakt? Hoe doe je dat?
Wat heb je gebruikt als zand?
Ik ga volgende week een taart van lilo&stitch maken en dat wordt een strandthema. Weet alleen niet hoe ik het zand moet maken.
groetjes wendy
Leuke parade, vind vooral de eerste erg leuk.
allemaal prachtige taarten Marianne!!
Gr. Ymie
owww wauw, ooit hoop ik ook eens zulke taarten te mogen maken...
Ze zijn helemaal super allemaal, zie nu pas dat randje van bloemen, wat leuk op die witroze taart!
Nou dat zien we. Wat een pracht taarten. Vind vooral de tweede erg mooi.
Vind ze allemaal erg leuk maar het kukeluusje
vind ik echt super. Goed gevonden zo dat lint dat er echt perfect bij past 
Wat een super mooie taarten!!!!!
kan er niks anders van zeggen
groetjes Sterre
Hoi hoi,
Wat een prachtige taarten, heb je die allemaal in 1 week gemaakt? Hoe doe je dat?
Wat heb je gebruikt als zand?
Ik ga volgende week een taart van lilo&stitch maken en dat wordt een strandthema. Weet alleen niet hoe ik het zand moet maken.
groetjes wendy
Anderhalve week ongeveer Wendy. W en P en zandkasteel aan het begin van deze week en de anderen de week er voor. Zat ook nog een barbie bij maar die heb ik er niet bij geplaatst.
Beetje bruine suiker heb ik gebruikt boven op de taart als zand. Maar je zou ook botercréme op kleur kunnen maken...........
Wat een mooie strakke taarten! 
wauw, wat een mooie taarten heb je gemaakt.
Ik vind ze stuk voor stuk geweldig! 
Oja, bruine suiker als zand. Ik zat net te bedenken dat het misschien wel verkruimelde biskwietjes zouden kunnen zijn. Maar dit kan ook. Probeer het te onthouden (ben nogal dement... na 3 zwangerschappen, haha!)
Kan iemand misschien uitleggen hoe je zo'n kroontje maakt? Ik heb hem al vaker voorbij zien komen, maar ik kan het niet verzinnen.
bedankt alvast!
mooi!
Heel gaaf!! En die masker van Mega Mindy echt super!
Allemaal prachtig

Superparade! Vind je W&P en het Zandkasteel echt leuk!
Stuk voor stuk superrrrrrr

erg mooi 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lieveheersbeest, kroontje, W en P, Zandk en Mega M