Onderwerp: Is hij eng genoeg? Wat vinden jullie?
Gisteren werd ik om half 11 gebeld door een moeder of ik met spoed een taart kon maken. Haar vriendin zou een taart maken voor haar zoon voor a.s. maandag. Helaas werd haar vriendin ziek dus die belde af. Deze mevrouw was de hele ochtend al aan het bellen naar mensen voor een taart. Haar zoon wilde eigenlijk een toy story taart. Maar ik heb zelf geen printer dus kon niet puzzelen. En boetseren zag ik niet zitten met zo;n tijdsdruk. Ik bleek ook nog door mijn fondant heen te zijn. Dus het werd helemaal moeilijk.
Ik aan de moeder gevraagd wat zoon allemaal leuk vond.. Toy story dus, cars, spiderman, piraten.. Het maakte haar allemaal niet uit. Ze was al super blij dat ik het toch wilde doen.
Ik nog gekeken of ik Cars kon boetseren, maar ik had geen rood meer. Shit!! Nou wat dan.. Een piraat dan maar.
Oh en het allerleukste is nog dat ik deze moeder en haar zoon ken. We zijn afgelopen zomer naar een andere plaats verhuisd. En het blijkt dat mijn zoon en haar zoon vorig jaar bij elkaar in de klas zaten. Is dat niet grappig. Toen ik dat eenmaal doorhad wilde ik haar zeker helpen.
En hier nog een foto zonder doodshoofd.

brrrrrrrr