Onderwerp: Snoetjecupcakes
voor mijn jarige nichtje....... Snoetje is haar knuffeltje, die na 4 jaar zo mooi niet meer is, maar toch wat ervan proberen te maken.
Ook nog een bijpassende stapel gemaakt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snoetjecupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor mijn jarige nichtje....... Snoetje is haar knuffeltje, die na 4 jaar zo mooi niet meer is, maar toch wat ervan proberen te maken.
Ook nog een bijpassende stapel gemaakt.

Wat leuk bedacht zeg.
jeuhtje...die zijn gaaf geworden! Wow...
Bedankt voor jullie reacties......... heeft ook best wel wat tijd gekost, moet ik zeggen. Had eigenlijk iets in gedachten in de snoetjekleuren, maar bedacht me ineens dat dit ook wel eens zou kunnen
.
Hij is erg leuk, hopelijk wil ze wel de snoetje opeten.
Geweldig leuk gelukt zeg
Wat vond je nichtje ervan ?
Wat lief!!
goed nagemaakt! echt gelijkend
Echt lief en geweldig nagemaakt!

Geweldig leuk gelukt zeg
![]()
Wat vond je nichtje ervan ?
Ik heb helaas zelf haar reactie niet gezien, omdat mijn ouders de taart alvast meenamen (onze kleine meid lag nl. nog in bed toen het feestje begon). Maar ze scheen echt te glunderen........
.
Wat leuk zeg! Ben benieuwd of snoetje opgegeten mocht worden 
wat een project! heel erg leuk uitgevoerd ook lekker vrolijke kleurtjes!
Oh geweldig!!
Ik heb voor mijn dochters 4de verjaardag ook een taart gemaakt met haar knuffel en doekje!
Zo aandoenlijk hoe ze gehecht zijn aan die stoffen popjes 
Wat leuk zeg! Ben benieuwd of snoetje opgegeten mocht worden
Hihi, daar had ze geloof ik niet zo veel moeite mee....... ze waren snel genoeg op
.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Snoetjecupcakes