Onderwerp: Wiebel oren en rood-witte stapel
Voor het zoontje van mijn collega mocht ik een Mickey Mouse taart maken. Gezocht op internet en inspiratie opgedaan bij Peggy wiens taart ik als voorbeeld mocht gebruiken.
het lastigste deel vond ik de oren, hoe zorg je dat die goed blijven staan, best spannend, maar toen ik hem gistermiddag wegbracht stonden ze gelukkig nog mooi overeind....
uiteindelijk is dit hem geworden:
Bovenste en onderste gevuld met aardbeiencreme, stukjes aardbei en jam, middelste chocobiscuit met chocoladefudge en kersenjam.

Daarnaast was ook mijn eigen zoontje jarig. Ik had veel leuke ideeen van dingen die ik graag eens wilde proberen, maar hij was heel stellig, hij wilde een Ajax taart, zoals ik die ook al eens voor vrienden had gemaakt
Ach, uiteidelijk was het natuurlijk zijn taart, dus werd het Ajax. Achteraf was het schildje met logo een beetje groot en de bol een beetje ovaal, maar de jarige job vond hem 'cool'
Chocobiscuit gevuld met witte chocopastacreme en frambozenjam en vanillebiscuit met sinaasappelcreme en lemoncurd.

en nog één met de jarige job zelf:
bedankt voor het kijken
www.label6.nl

Aangezien de taart voor ons thuis was heb ik taartkartonnetjes gebruikt...2 kartonnetjes uit geknipt, zwart marsepein erover, sate prikker op de achterkant en flop zo de taart in.