1

Onderwerp: Bambi,woezel en pip,backyardigans,hello kitty (GEBOETSEERD)

Hoi hoi,

Jeetje wat heb ik een rot week gehad zeg en dan ook nog eens een super drukke week buiten deze taarten om heb ik namelijk nog 4 taarten een kinderworkshop en..... 30 cc.

En dan komt het vervelende stuk ik had al enige tijd last van mijn duim en hand :s
Nu kreeg ik bij een workshop van madhuri het advies van bommeltje (bedankt nog !!) om langs de dokter te gaan.
Om een lang verhaal kort te maken ik heb een trigger finger en CTS.
Vergeef me dus voor de hello kitty want dit heb ik met een hand gemaakt waarvan mijn duim algeheel ingetaped was :/ mijn brace had ik even verstopt :o
Nu de laatste restjes nog en dan eerst beginnen met drie verplichte verlof weken...................!!!! :nooo

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .............????????????
;)  Groetjes sam

http://94.100.118.228/1242600001-1242650000/1242606701-1242606800/1242606766_5_34ef.jpeg
http://94.100.121.46/1242600001-1242650000/1242609301-1242609400/1242609379_5_Vbra.jpeg
http://94.100.114.87/1242600001-1242650000/1242606701-1242606800/1242606776_5_FunE.jpeg
http://94.100.119.239/1242600001-1242650000/1242606801-1242606900/1242606810_5_61nf.jpeg

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

2

Re: Bambi,woezel en pip,backyardigans,hello kitty (GEBOETSEERD)

Sjemig! Wat kan jij goed boetseren!!

Stuk voor stuk prachtige taarten!! En ik zie aan je Hello Kitty niet dat je dat met een ingetapede (schrijf je dat zo? haha) duim heb gedaan!!

Petje af!

Groetjes Ilse

3

wat een gave taarten!!!!! die van woezel en pip vind ik helemaal te gek

4

Ooooooh, je Bambi en Stampertje zijn echt waanzinnig leuk  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Je andere taarten zijn zeker ook top, maar de 1ste is mijn favoriet  :Y

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

5

Prachtig geboetseerd.
Die Backyardigans kunnen zo van het TV-scherm zijn gestapt en op de taart gaan zitten.

WOW, alweer allemaal zo mooi!!

I never met a calorie I didn't like....

7

Geweldig zeg, inderdaad, de backyardigans lijken zo op je taart te zijn gesprongen!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Wauw! Wat een schatjes allemaal!

9

gaaf zeg , en dat met een zere hand.
ik vind bambi en stampertje echt supermooi!

10

Nou, ik wou dat ik zo mooi kon boetseren met 2 handen! Heel erg mooi! :thumb:  En succes met je blessure!

11

nou als dit met een slechte hand is, dan wil ik niet weten hoe jouw boetseersels eruit zien als je helemaal genezen bent.

WAUW wat mooi zeg

12

Wat een plaatjes van stapels! Ik zou niet kunnen kiezen welke ik het leukst vind, ze zijn allemaal  :thumb: Sterkte met je hand!

13

Doe mij zo'n ingetapde hand! Jeetje wat maak jij toch een prachtige taarten en jouw boetseersels zijn ook zo geweldig.
Ik heb even op je site gekeken en jij vraagt tenmiste prijzen die bij het niveau van je taarten horen. Ik ben fan  :Y
Ps ik had volgens mij laatst iets over kwaliteit van je foto gezegd. Heb je een nieuwe camera?

Life is what you bake it.

Wow wat een mooie parade!!
Stuk voor stuk mooie taarten, ik vind je Stampertje echt ontzettend lief er uit zien :thumb:  :thumb:

Sterkte met je duim!! :Y

15

Taartenmarie schreef:

Doe mij zo'n ingetapde hand! Jeetje wat maak jij toch een prachtige taarten en jouw boetseersels zijn ook zo geweldig.
Ik heb even op je site gekeken en jij vraagt tenmiste prijzen die bij het niveau van je taarten horen. Ik ben fan  :Y
Ps ik had volgens mij laatst iets over kwaliteit van je foto gezegd. Heb je een nieuwe camera?

Bedankt voor je complimenten..!!
Ik heb mijn broertje zijn nieuwe camera even geleend om uit te proberen denk dat ik hem ook maar ga kopen ik dacht dat het zo duur zou zijn maar ik vind deze foto's al mooi en zo een camera kost 130 euro dus dat is nog te doen... ;)

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

16

Ooh wat mooi!
En wat kan jij toch super goed boetseren!
Ik ben echt fan van al jou mooie taarten!
Succes met je 3weken verplichte rust.

17

Stuk voor stuk prachtige taarten!! Veel beterschap gewenst met je hand!! (niet foetelen met de rusttijd hé; je hebt je handen nog heeeeel lang nodig!!!)

18

Wow wat een mooie taarten!
Jij kunt geweldig boetseren :thumb:
En dat met een getapede vinger. Petje af!

Groetjes Gerien

19

Mens wat heb je toch met die handjes geweldige boetseersels gemaakt..zorg goed voor ze (handjes)!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

20

in 1 woord WAUW, wat kun jij prachtig boetseren zeg

21

Allereerst beterschap met je hand natuurlijk. Ik hoop dat het iets is wat beter kan worden, ik weet niet wat het is.
Complimenten voor de prachtige taarten. Het lijkt me heel moeilijk om er telkens weer iets nieuws van te maken.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

22

Sprakeloos, prachtig :Y

23

als je al zo boetseert met ingetapte en pijnlijke handen, dan wil ik niet weten hoe je het met "gezonde" handen zou doen...
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Dorothea.

24

Wat maak jij toch altijd geweldige boetseersels, ze lijken sprekend. Bambi en stampertje (zo heet dat konijn toch... :think: ), hoe krijg je het voor elkaar, echt super!!

Prachtige taarten!
Succes met je verplichte verlof en veel beterschap met je hand!!

Groetjes Maji

25

jeetje wow!!

ik vind je backyardigans erg leuk gedaan!!! de rest trouwens ook... :+