1

Onderwerp: ik ben vickske

hoi
ik ben vickske en ben nieuw op het forum. ik ben net begonnen met taarten decoreren. fimokleien was vroeger een hobby van mij en ik ben een grote lekkerbek dus toen ik al die leuke taarten zag werd ik helemaal enthousiast. ik moet nog veel leren maar ook dat komt goed.

ik zou het leuk vinden om met een paar enthousiaste mensen regelmatig bij elkaar te komen om samen taarten te maken.
ik woon in Helmond dus lijkt je het ook leuk en woon je in de buurt van Helmond dan hoor ik graag van je.

2

Re: ik ben vickske

Welkom!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

welkom. Je kan veel leren van de how-to's en ook de zoekfunctie heeft een antwoord op vele vragen.
kijk eens in de rubriek regiomeetings, freubeldagen,.... daar kan je misschien iets vinden om met mensen samen te komen om te freubelen

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

bedankt voor de goede tip :)

Hee Vickske,

Welkom op de site.

Ik woon ook in Helmond en geef regelmatig allerlei workshops, zou het super leuk vinden als je een keer langskomt!

Succes met de baksels alvast!!!

Peggy

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

6

hoi Peggy

ik heb even op je website gekeken en je maakt hele mooie taarten en je hebt een gave website.
ik wil zeker een keer een workshop bij je volgen maar heb het op het moment erg druk, dus dat moet nog even wachten

gr vicky

vickske schreef:

hoi Peggy

ik heb even op je website gekeken en je maakt hele mooie taarten en je hebt een gave website.
ik wil zeker een keer een workshop bij je volgen maar heb het op het moment erg druk, dus dat moet nog even wachten

gr vicky

Prima hoor.... vanaf april is mijn workshopruimte helemaal klaar. Zou het heel leuk vinden je hier te verwelkomen!!!

Ik heb ze al tot juli op mijn site staan dus kijk maar....

Peggy

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl