1

Onderwerp: Ondertrouw taart

Ach, je moet toch een reden verzinnen om een taart te kunnen maken, want als je met z'n tweetjes ben doe je dat toch niet zo vaak en ook geen verjaardag in het verschiet.
Dus toen we in ondertrouw gingen hadden we naar mijn mening een perfecte reden om een borrel te houden en voor mij een kans om de eerste keer een stapeltaart te maken. Hij is gevuld met botercreme met chocoladestukjes (lust iedereen bij ons). De kleur lijkt roze, maar is in feite perzik, al moet ik zeggen dat je dat enkel zag als je er iets van echt roze naast hield. Voor de topper en versiering had ik een enkel roos en rozenblaadjes gemaakt in Madhuri-stijl.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X4MAAYRQ.jpg

Graag jullie mening.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

2

Re: Ondertrouw taart

leuk gedaan en gefeliciteerd!

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

3

Mooi gemaakt. Ga je ook je eigen bruidstaart maken?

4

Mijn eigen bruidstaart ga ik niet zelf maken. Ik zal die tijd wel wat anders aan mijn hoofd hebben dan het decoreren van de taart. De oom van mijn aanstaande is voormalig banketbakker, dus we hebben gevraagd of hij deze voor ons wilt maken. Daarnaast zou het ongeluk brengen als een bruid haar eigen bruidstaart zou maken, dus voor alle zekerheid waag ik mij daar maar niet aan. Maar deze was ook al heel leuk om te doen. De grootste compliment die avond was van iemand die deze mooier vond dan dat haar eigen bruidstaart destijds was!!!

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

Netjes hoor, hij is mooi strak :thumb:

6

Leuke oefening en gefeliciteerd!!

Be in love with what you have