Onderwerp: Cupcakes voor babyshower
cupcakes voor een babyshower.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor babyshower
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
cupcakes voor een babyshower.
Wat een lieverdjes , leuk met dat printje erin gedrukt 
Heel erg leuk!! Welke matjes zijn dat?
Leuk hoor, wil ook wel weten welke matjes het zijn.Die veiligheidsspeldjes vind ik zo leuk, heb ik al meer gespot. 
Zo te zien zijn eht patchworkcutters... Denk ik 
wat zijn die schattig 
Wat een schatjes
en ik ben idd ook wel benieuwd naar waar die lieve speldjes, rammelaar en speen vandaan komen 
Wat een schatjes zeg!
wat zijn deze leuk!!!!
Bedankt allemaal voor de reacties! De figuurtjes zijn gemaakt met een mal van First impressions. Deze heb ik uit Amerika en weet niet of hij in NL verkocht wordt.
Die zien er heel leuk uit, mooi hoor
Ze zijn leuk!!! Ik weet dat T&D of Ellen de mal heeft..heb ze al eerder gezien iig..
Eh...T&D of Ellen...???
Ze zijn inderdaad errug leuk!!
Ze zijn leuk!!! Ik weet dat T&D of Ellen de mal heeft..heb ze al eerder gezien iig..
Thanks
Zelf heb ik de uitgebreide mal. Bij T&D en Ellen hebben ze alleen de eenvoudige mal met een stuk of 6 figuurtjes en zonder veiligheidsspelt.
Idd..ik heb me vergist! Ik heb ze wel ergens gezien..maar dat kan ook in NY zijn geweest..anyhoe...je cc's zijn super!
Bedankt allemaal voor de reacties! De figuurtjes zijn gemaakt met een mal van First impressions. Deze heb ik uit Amerika en weet niet of hij in NL verkocht wordt.
Thanx voor je antwoord, en heb ze idd nog niet hier gevonden dus heb gewoon pech denk ik 
Thanx voor je antwoord, en heb ze idd nog niet hier gevonden dus heb gewoon pech denk ik 
Oeps........één maal was toch echt wel genoeg 
Superleuke cupcakes 
Alexandra!
Super super lief! Mag ik vragen welke uitstekers/mal je hiervoor gebruikt heb? Wil hem ook graag!
edit zie net je antwoord staan ergens hierboven 
Je kan er zelf ook niet meer aankomen dan? 
heel schattig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor babyshower