Onderwerp: Workshopvoorbeelden Pasen & Moederdag
Het duurt nog even voor het zover is maar tijdens de komende workshops gaan we o.a. aan de slag met deze Paaskoekjes en Moederdagkoekjes (of Vaderdag natuurlijk):

www.dekoekenbakkers.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeelden Pasen & Moederdag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het duurt nog even voor het zover is maar tijdens de komende workshops gaan we o.a. aan de slag met deze Paaskoekjes en Moederdagkoekjes (of Vaderdag natuurlijk):

Wauw!!!
Heel gaaf 
superleuk zeg !!
Net als de workshop overigens 
Stoer moederdag koekje, ik hoop dat je nog een keertje in de buurt van Amsterdam bent, dan kom ik zeker een WS volgen.
Grace
Wat een gaaf stoer moederdag koekje!! Maken wij deze 16 april in veldhoven ook??? Zeg maar ja !!

oh die zijn gaaf!!!
(hoeveel uitstekers hebben jullie eigenlij
)
wat zijn de haasjes leuk!!!!
Wat gaaf!! Wauwie.
nog 2 weekjes en dan mag ik me gaan wagen aan deze koekjes
we hebben er zin in!! 
Wat een gaaf stoer moederdag koekje!! Maken wij deze 16 april in veldhoven ook??? Zeg maar ja !!
![]()
JA!!
Mama's nieuwe hobby schreef:Wat een gaaf stoer moederdag koekje!! Maken wij deze 16 april in veldhoven ook??? Zeg maar ja !!
![]()
JA!!
Echt gaaf dat wij deze stoere moederdag koekjes ook gaan maken

Wat een lieve stampertjes! En stoere tatoo!
Vind de konijntjes superleuk.
wat een leuke konijntjes!!!
Je workshop bij Sandra was ook al zo top in Dordrecht! Toch doe ik iets verkeerd... mijn koekjes worden toch wat zachter na het gebruik van de icing... En het koekje wat we hebben meegekregen van je had dat totaal niet. Dus ergens gaat het mis! hahah 1 keer geprobeerd en toen dacht ik ach laat maar... Maar het was echt geweldig leuk om te doen, als ik zo die konijntjes zie denk ik die wil ik ook weer leren maken...
wat een leuke konijntjes!!!
Je workshop bij Sandra was ook al zo top in Dordrecht! Toch doe ik iets verkeerd... mijn koekjes worden toch wat zachter na het gebruik van de icing... En het koekje wat we hebben meegekregen van je had dat totaal niet. Dus ergens gaat het mis! hahah 1 keer geprobeerd en toen dacht ik ach laat maar... Maar het was echt geweldig leuk om te doen, als ik zo die konijntjes zie denk ik die wil ik ook weer leren maken...
Gewoon nog een keertje proberen.
Mijn eerste koekjes waren ook een drama maar hoe vaker je het doet hoe beter het gaat (is met alles zo toch...?) en het wordt steeds leuker!!!
(heb nog wat extra foto's toegevoegd...)
Wat een kunstenaar ben jij toch!
waawie! die kuikentjes vind ik superschattig! mogen we ze ook zonder workshop maken?
Wat zien deze er ook weer mooi uit! Geweldig!
Groetjes Iris
waawie! die kuikentjes vind ik superschattig! mogen we ze ook zonder workshop maken?
Tuurlijk!! 
kristien schreef:waawie! die kuikentjes vind ik superschattig! mogen we ze ook zonder workshop maken?
Tuurlijk!!
Super!
Oh wat super!
Vooral je paaskoekjes vind ik geweldig!
Ik vind ze écht gewoon PERFECT ! Zo moet een koekje er uit zien enne....wat een vaste hand hebben jullie !
wat verschrikkelijk leuke paas koekjes en ben helemaal weg van je hartjes. Daar kan je van allerlei soorten namen op zetten...
Waar had je die uitsteker bemachtigd of heb je ze uitgesneden
lijkt me zo stug omdat je het als workshop gaat geven en dan ga je toch niet tig koekjes staan uitsnijden lijkt mij........
Kunnen we die uitsteker bij jou krijgen Jel?
Wauw...wat een ontzettend leuke koekjes weer!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeelden Pasen & Moederdag