1

Onderwerp: wat heb ik dit gemist zeg

De afgelopen maanden ben ik druk geweest met het starten van een lang gekoesterde droom van mij; een eigen kinderdagverblijf. Daardoor heb ik maar weinig aan het 'taarten' kunnen doen. Sinds 1 februari is het KDV open en ik merk nu dat ik het wat minder druk ga krijgen. Gisteren heb ik samen met mijn dochter voor het eerst weer koekjes gebakken (slabbetjes en rompertjes) want een moeder van een vriendin van haar is bijna uitgerekend.  Daarna hebben we cakejes gebakken voor haar eigen verjaardag eind maart  en vandaag een geboortestapeltje van koekjes gemaakt. Die wilde ik al zo lang maken:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TGJBLLMC-D.jpg

Nu nog bedenken hoe ik het ga vervoeren want het is niet zo stabiel. Ik had eerst de tussenliggende hartjes met tylose op elkaar geplakt maar dan gaan het suiker smelten. Het zit nu met witte pasta geplakt maar het blijft erg wankel. Misschien zet ik het wel gewoon in mijn eigen kast. Ik vind ze zóóó schattig.
Vanavond ga ik nog een roze maken. Vind ik zelf altijd leuker om te doen omdat je je dan kunt uitleven met vlindertjes, hartjes, roosjes etc.
Ik ben bang dat de verslaving weer is opgelaaid.........(terwijl ik mijn bakblikken bijna had verkocht)

2

Re: wat heb ik dit gemist zeg

Ziet er heel lief uit.

3

leuk zeg!

Gefeliciteerd met je eigen KDV!

Groetjes José

4

Super leuk zeg!

Tegenwoordig plak ik veel met candy melts of gewoon chocolade. Smelt er helemaal niets!

Enjoy!

5

leuk je hier weer te zien!
leuk stapeltje!

Groetjes, Dorothea.

6

leuk stapeltje. echt schattig

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen