1

Onderwerp: Ruit sheet uit Mjam taart

Hallo,

Ik was lekker met een kopje the de Mjam taart aan het uitspitten.
Iedere letter lees ik anders is ie zo snel uit.

Nu staat er echt een super taart in met een vogelhuisje.
Voor mij nog een lange weg te gaan...

Nu is er een ruit gebruikt (sheet) die bij cake-it te koop is alleen kan ik dee site niet goed openen.

Misschien een domme vraag maar is dit eetbaar en hoe worden deze sheets aangeleverd. Ik kan mij er niets bij voorstellen en op andere site's krijg ik ze niet gevonden.

Alvast bedankt
En veel bakplezier komend weekend.

2

Re: Ruit sheet uit Mjam taart

Ja hoor.. deze sheets zijn gemaakt met eetbaar papier... kan elke afbeelding je wilt hebben...
Ik geloof dat Annemiek (van Cake-it) ook een aantal standaard afbeeldingen/patronen heeft die ze voor je kan afdrukken

3

Ze schrijft ook hier, misschien kun je haar een mail sturen? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/profile.php?id=197

4

Dank jullie

5

Als je zoekt op frosty sheets of icing sheets, dan vind je denk ik meer. Er zijn meerdere mensen hier actief met een eetbare printer. Annemiek heeft die ruit inderdaad in haar standaard motieven zitten, dus daar vind je hem sowieso. Je krijgt hem via de post (of je haalt hem op).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Glamour schreef:

Als je zoekt op frosty sheets of icing sheets, dan vind je denk ik meer. Er zijn meerdere mensen hier actief met een eetbare printer. Annemiek heeft die ruit inderdaad in haar standaard motieven zitten, dus daar vind je hem sowieso. Je krijgt hem via de post (of je haalt hem op).

Sorry ik moest ff lachen: eetbare printer. Zag het voor me........

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

Sorry, lees het topic nu pas.
het ruitje voor de Mjamtaart is een eigen ontwerp.
Ik heb inmiddels zoveel prints dat ze niet meer in mijn webshopje passen, dus heb ik ze er afgehaald (het zijn er een paar honderd). Dus als je zegt wat je ongeveer zoekt, stuur ik je wel een aantal voorbeelden op.

groeten Annemieke
Cake It

8

Dank je Annemieke.
Ik had je inmiddels al een mail gestuurt waarop je hebt geantwoord.
Ik weet je voor iets speciaals nu te vinden.