Onderwerp: Mijn Abrahammetje!
Een klein taartje moest het zijn, met abraham! Dus dit is m geworden. Gister is ie opgehaald, en de reactie was erg enthousiast, en daar doe je het voor!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Abrahammetje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een klein taartje moest het zijn, met abraham! Dus dit is m geworden. Gister is ie opgehaald, en de reactie was erg enthousiast, en daar doe je het voor!!

zo'n leuk plaatje
en een heel mooie uitvoering
mooie diepe kleur blauw (
welke
)
Leuke taart!! Mister Abraham springt er echt uit!! 
Erg mooi, lekker vrolijk. Inderdaad een super kleur blauw.
Ben ook wel benieuwd welke kleur je hiervoor hebt gebruikt.
Erg mooi, lekker vrolijk. Inderdaad een super kleur blauw.
Ben ook wel benieuwd welke kleur je hiervoor hebt gebruikt.
Ik heb van AmeriColor en dan de navy gebruikt. Maar ik heb deze ook een keer gebruikt en dan veel meer erin gedaan, waardoor hij echt donker blauw werd. Nu was mijn flesje ook op dus donkerder kreeg ik hem niet, maar ik vond dat idd. ook niet erg, ik vond m zo ook wel mooi. Het is dus maar net hoeveel je erin doet!
Jeutje wat een feestelijke taart
Echt héél erg leuk gedaan 
Echt onwijs mooi gepuzzeld!! 
Hij is leuk
Grace
kijk...hier word je toch gewoon vrolijk van 
Super mooi!!!!
Hij is erg mooi zeg!! Heb je hier misschien ook een Sara-uitvoering van?? Ik word over 'n paar weken 50 en ben op zoek naar een leuke Sara....
Hij is erg mooi zeg!! Heb je hier misschien ook een Sara-uitvoering van?? Ik word over 'n paar weken 50 en ben op zoek naar een leuke Sara....
Ik heb gewoon op google naar abraham afbeeldingen gezocht en dit kun je natuurlijk ook met sara doen. Dan krijg je veel plaatjes te zien, en dan kun je gewoon een leuke uitzoeken en uitprinten!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Ik heb ook een keeer een sara moeten maken, maar dit moest toen echt een grap zijn, want diegene had er echt moeite mee dat ze 50 werd en was ook al met botox in de weer geweest! Dus het moest iets met botox worden! Toen heb ik ook gewoon sara afbeeldingen gegoogled en toen zag ik dit plaatje!
Via afbeeldingen kom je dus genoeg tegen!!
En dit was trouwens ook dezelfde kleur blauw, maar is dus echt donkerder! Dus echt net hoeveel je ervan in doet! Succes met t plaatje zoeken, maar dat gaat vast lukken!
Oh die vind ik echt mooi, een beetje rustiger met die blauwe kleur op de achtergrond.
De mijne is wat drukker.
Echt mooi hoor, ook toevallig.
Onwijs leuk gedaan, prachtig gepuzzeld 
echt super leuk zeg!
maar hoe krijg je dat toch zo strak?
wat voor fondant gebruik je?
en die lijntjes hoe maak je die?
echt super leuk zeg!
maar hoe krijg je dat toch zo strak?
wat voor fondant gebruik je?
en die lijntjes hoe maak je die?
Ik gebruik bijna altijd marsepein. En die lijntjes maak ik met tooltje. Dit is een mesje met aan de andere kant een punt. En met die punt "kras"ik voorzichtig de lijntjes erin.
super gaaf zeg, binnen kort iemand die 50 wordt dus ik onthou hem even 
Superleuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Abrahammetje!