1

Onderwerp: Bananen cupcakes

Voor deze cupcakes heb ik bananencakemix gebruikt. Erg lekker!
Afgewerkt met glazuur en een banaantje gemaakt van fondant.

http://api.ning.com/files/47iMhUUt83xm87QVbcXFOhst*1eiOevw*f7CNtcL9OLTDZksWjo9-E5G4CqqUxVqn1uSvZnynwd9U-7UGG7OB4VSXxigZhPy/IMG_2591.JPG?width=737&height=552

Re: Bananen cupcakes

Mmm lekker!  :9
Heb je die banaantjes zelf gemaakt of heb je daar een malletje voor?

Bad news: Time flies
Good news: You're the pilot!

3

Gewoon zelf geboetseerd.
Vanavond was ik van het boetseren. Heb ook een taart met een paardenhoofd gedaan. Het was voor het eerst dat ik boetseerde.

Heb zelf pas 1x geboetseerd (maar heb dan ook pas 7 taarten gemaakt  ;) ) ik weet niet zeker of ik er zo'n ster in ben in boetseren vandaar.... Maar ja, oefening baart kunst zeggen ze hè?

5

Debbelicious schreef:

Heb zelf pas 1x geboetseerd (maar heb dan ook pas 7 taarten gemaakt  ;) ) ik weet niet zeker of ik er zo'n ster in ben in boetseren vandaar.... Maar ja, oefening baart kunst zeggen ze hè?

oefenen gaat ook met playdoh (klei :Y ) handig als je met je oppaskindjes gaat kleien, heb je wat te doen:P

Swetz schreef:
Debbelicious schreef:

oefenen gaat ook met playdoh (klei :Y ) handig als je met je oppaskindjes gaat kleien, heb je wat te doen:P

Haha best dom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :grr: Heb van de week een kleisetje gekocht (vnml voor de vormpjes enz) maar m'n zoontje vond de klei reuze interessant! Hij is er eigenlijk nog te klein voor (20 mnd) maar dankzij jouw tip gaan we dus morgen kleien  :Y