1

Onderwerp: lollifant

ben er nog niet helemaal tevreden over maar hier is lollifant nummer 3

Feedback is welkom :Y

http://94.100.121.52/1242550001-1242600000/1242567901-1242568000/1242567946_5_Y7ud.jpeg

2

Re: lollifant

wat er met 1 is gebeurd weet ik, maaruh...  :think: ...wat gebeurde met 2? O-)

Ik vin 'm superschattig :Y  :thumb:

:think:  :think: Misschien de witte stippen in z'n ogen echt stippen maken?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

@ Carien: 2 staat zonder lichaam in de kast :lol: een beetje vervormd en keihard haha

maar hoe ik dat dan echt stipjes maken van dat witte want als ik naar me fondant kijk als het zo klein is valt het uit elkaar..

4

Wat een schatje ziet er erg lief uit !
Maar volgens mij moet er op zijn slurf nog wat rimpeltjes of iets dergelijks.

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

ja ik wil volgende keer de slurf ook wat hoger, maar was nu een beetje moe en het is al nummer 3 dus 4 word vast nog liever (met rimpeltjes :Y  ) Dank je wel voor de tip

6 Laatst bewerkt door Carien (25-02-2011 22:12)

tsja, echt ieniemienie plukje wit pakken/snijden van een dun sliertje, mbv een tool oppakken en opplakken; evt met wat crisco bij elkaar plakken. het kost mij ook veel  :x en  :s en  :grr: , maar uiteindelijk :)  :Y
:thumb:

edit: ga je een hele kudde maken dan? :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Ik vind hem heel schattig en al best goed lijken
alleen vind ik de kleur dus niet helemaal kloppen

8

hahaha, het begint al een aardige kudde te worden als het hierna nr 4 wordt, maar ik vind deze al heel schattig en goed lijken ! Inderdaad de vouwtjes in zijn slurf en een wit stipje in zijn ogen en that's it !

Groetjes, Conny

Ik vind hem super leuk maak je echt de lollifant van pooh na.
Indien dit zo is is het lichaam helemaal perfect!!! ik zou voor het hoofd een bol maken goed naast het lichaam houden en dan een plaatje erbij houden en kijken of het in de zelfde verhouding is als op het plaatje.
Dan zou ik de bal aan het midden iets dunner maken en zorgen dat de slurf niet als uiteinde van de bal komt.
Maar dat je hem meer uit het midden van je hoofdje rolt als  je namelijk een plaatje bekijkt komt de slurf als hij zo zit ietsjes hoger uit het gezicht te zitten.
En de oren mogen zelfs nog wat kleiner.
En als laatste als je nu een plaatje van de lollifant uit pooh beer ernaast houdt dan kan het ook altijd heel veel schelen als je net niet de juiste kleur gebruikt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt suc6 in ieder geval groetjes sam

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

10

Ik weet niet of dit je helpt maar als ik er niet meer uitkom zoek ik ook heel vaak plaatjes op van beeldjes om de verhoudingen even te bekijken ;)

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/5/6/AAAADJtjLJgAAAAAAAVkzg.jpg?v=1226609075000

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten