Onderwerp: m'n man vond m gewoontjes......;)
nu is hij idd niet over de top,maar vond m zelf wel mooi geworden....
groetjes,chantal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » m'n man vond m gewoontjes......;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nu is hij idd niet over de top,maar vond m zelf wel mooi geworden....
groetjes,chantal
Nou, je hebt er anders genoeg werk aan gehad.... wat bezielt je, al die lijntjes
Maar.... wel hardstikke mooi!!
Ik vind het een prachtige taart. Helemaal in "balans" (niet te druk, maar zeker niet te simpel)
Huh?!?!?!?!
Gewoontjes?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Of je hebt de verkeerde foto geplaatst, of manlief moet nodig eens naar de opticien
Ik vind hem prachtig!
Heel chique, strak en stijlvol, zeker niet gewoontjes!
ik vind hem super! helemaal niet gewoontjes!
mooooooi
Wauw! ( en wat nou gewoontjes, bezoekje aan de brillenboer misschien)
als deze gewoontjes is ben ik heel benieuwd naar je andere taarten 
heeeel mooi gedaan zeg
Ken je die reclame, van die meneer die nodig een bril moet maar zelf vind van niet, totdat hij een oud dametje in een auto ophijst en uitschud boven de container.....
Hij is superchique , niks van die man aantrekken
Hij is echt hartstikke mooi hoor, en inderdaad, wat een werk al die roze lijntjes, jeetje, maar prachtig effect !
Heel mooi!
ja ik zou dat ook niet zien zitten die roze spagettislietjes hadden bij mij overal gehangen behalve zo mooi op zijn plaats!! echt top! en nu kanje al deze reacties aan je man laten lezen zo dat het goed duidelijk is dat deze taart helemaal niet gewoon is.. tenzij hij het beter kan,.. 
Mooi hoor, manlief gewoon laten kletsen..:-)
Je man is kennelijk erg verwend als hij deze taart "gewoontjes" vind!
Niks gewoontjes, juist erg mooi!
Hij is mooi in zijn eenvoud. Hij is prachtig, en zeker niet te gewoontjes
oooh das echt zon mannen opmerking he. Hij is mooi hoor. helemaal niet gewoontjes(wellicht is jou man gewoon te verwend)
Haha, gewoontjes!!
Bij mij thuis krijg ik van de kinderen tegenwoordig ook al van die lauwe reacties. 'O leuk mam' terwijl ze er nauwelijks hun blik op werpen
. We maken te mooie taarten
, ze raken er aan gewend blijkbaar.
Ik vind em Super!! 
Erg mooi geworden!! En ben het eens met iedereen hierboven. Of manlief was de bril vergeten, of hij weet niet wat 'gewoontjes' is 
na t voorlezen van al jullie berichtjes mompelde manlief iets in de trant van:"ik zeg voortaan wel bij elke taart dat ie super mooi is"
whahahaha....... 
..mannen.....
arme man, aangevallen door al die taartdraken
de taart is zeker niet gewoontjes, heb er nog nooit zo 1 langs zien komen, dus extra-ordinaire 
Je man is gek! Ik vind hem mooi
echt prachtig hoor.Mooie die kleuren bij elkaar.
ow, die man van jou spoort niet joh! ik wil even langswippen hier om juist te vertellen dat ik hem juist heeeeeeeel erg leuk vind en zeker niet gewoontjes. ik vind je gebruik van de laceflower leuk op die manier, ook de bovenkant met die vrolijke lijntjes onder de lace flower. hij is juist uniek zo vind ik. erg leuk!
Huh?!?!?!?!
Gewoontjes?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Of je hebt de verkeerde foto geplaatst, of manlief moet nodig eens naar de opticien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem prachtig!
Heel chique, strak en stijlvol, zeker niet gewoontjes!
hier ben ik het helemaal mee eens, hij is prachtig!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » m'n man vond m gewoontjes......;)