1

Onderwerp: o jee wat nu ?

ben ongeveer een uurtje geleden begonnen met de cupcakes en ze zij net uit de oven ik wilde ze gaan bekleden met klein laagje boter creme en dan fondant.

dus ik heb botercreme gemaakt 200 boter 200 poedersuiker en een beetje chocopasta, moet ik dit nu nog koud zetten voor ik het op de cupcakes doe of kan het er gelijk over heen?

en kan ik eventueel op de fondant ook nog botercreme doen?

en  de laatste vraag ze zijn zo hoog geworden  volgende keer minder in het cupje doen of iets anders?

danku :D

ps fotos volgen waneer ik dat heb uitgevogeld  haha

ik krijg honger van al die taarten !

Re: o jee wat nu ?

ik besmeer taart ook vaak met verse botercreme en zo bedoel je dat ook met cc toch ?

Wat bedoel je nog botercreme op fondant ? Zou dat niet teveel botercreme zijn?  :think:

Meteen als je cakejes uit de over zijn een snijplank erop leggen. Worden ze lekker plat van !

Succes !

3

De botercreme kan je direct gebruiken is geen probleem! (mits het niet te dun is, het moet natuurlijk wel op je cakeje blijven liggen) ;)
Botercreme op de fondant kan ook wel.
Misschien een volgende keer direct na het bakken een zware broodplank op de cc`s, zijn ze mooi vlak en allemaal even hoog.
Hoeft maar even hoor, goed aandrukken, maar wel in het bakblik laten zitten hoor!

Ga je wel even melden want je staat in de show off en je moet naar decoreren volgens mij.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

ok ja dat dacht ik al  :o

oke bedankt ga gelijk beginnen zodra ze zijn af gekoeld :D

ik krijg honger van al die taarten !

5

Als je foto's hebt, kun je die kwijt in Klein&Fijn, dat is namelijk een show-rubriek. Vragen horen hier niet.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag