Re: Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
War een parade zeg,erg mooi allemaal.
Die met die harten vindt ik erg mooi. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
War een parade zeg,erg mooi allemaal.
Die met die harten vindt ik erg mooi. 
Een voor een kunstwerken!! Super!!
gut had ik je topic helemaal gemist. Ik vind ze weer echt prachtig!!
Stuk voor stuk, je bent echt een topper!
ZO!! wat een hoop!! Echt mooi hoor, heb je al die bloemen ook zelf gemaakt? Ik vind die rozen zo knap, maar die zwart-witte bloemetjes ook erg leuk!
In 1 woord: Geweldigsuperfantastischmooi!
Heb je een howto van die supermooie rozen? zo groot en ze lijken zo echt! Ik krijg ze nooit zo mooi.. Hoop dat je een howto hebt of misschien wilt maken van jezelf, want uit de howtos hier op de site krijg ik ze niet zo mooi en groot als de jouwe, geweldig!
Ik heb mij eerlijk gezegd niet verdiep in de Howto's van de rozen hier op het forum.
Maar een ding is zeker, het is een kwestie van oefenen, want het gevoel, dat moet je in je vingers krijgen. Neem een echte roos voor je een kijk eens goed naar. Zo heb ik het ook gedaan.En waarmee frill je die randjes zo mooi dan?
Met mijn vingers.
Ik maak mijn rozen meestal van marsepein. Maak 11 bolletjes waarvan er een wat groter is. Neem een stukje transparant tafelzeil, en vouw dit dubbel. Leg daar een bolletje marsepein tussen, druk met je middelvinger het bolletje naar je toe uit. Druk met twee wijsvingers in een V vorm de dunne rand van het blaadje verder uit. maak van het grootste bolletje het hart van de roos, door het bolletje uit te drukken, en dan een halve circelvormig dunne rand te maken. En rol dit dan op als een soort pannenkoek.
En plak dan de blaadjes overlappend hier om heen.
Hopenlijk een beetje duidelijk, zoals ik al schreef het is moeilijk uit te leggen.
Alexandra13 schreef:Wat een prachtige bruidstaarten parade!! Echt super.
Mag ik jou vragen: Die hele hoge taarten, stapel je die met behulp van houten douwels en stop je dan tussen de taarten dubbele taartkarton of cakeboards? Ben heel erg benieuwd.Ik gebruik maiskolfprikkers om te stutten zie
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130997
En je kan zowel dubbele taartkartons gebruiken, als cakeboards.
Het maak voor het stapellen eigelijk niets uit, maar voor een bruidstaart zijn cakeboards wel wat mooier, zeker als je ook een cakedrum gebruik.
Super! Bedankt voor de link
ben er helemaal blij mee 
ben er stil van.......wat een prachtige creaties allemaal.
Echt allemaal top.
Ben benieuwd welke kleur je hebt gebruikt bij de laatste taart voor de blauwe rozen.
Echt allemaal top.
Ben benieuwd welke kleur je hebt gebruikt bij de laatste taart voor de blauwe rozen.
Dat is geen blauw
het is paars, maar het is zo'n ...... kleur om op de foto te zetten.
Het is Purple van Amiricolor.
Wat een geweldige stapel stapels! En zo mooi...
Ik vind de opstaande harten ook geweldig! En de oranjerode rozen...
Wauw dit is echt ongelofelijk
wauw!!! allemaal geweldig!
wow.....slik...stil van.......
En mag ik dan vragen hoe je die zwart witte bloempjes hebt gemaakt? Ook met de hand?
DIe rozen zijn idd ook heel erg mooi!
Ooh Caroline,dat zijn inderdaad heel wat stapels,en wat zien ze er allemaal weer even prachtig en mooi uit,
Zo leuk om zoveel diverse taarten te zien,maar elke taart is
en super.
Ben weer benieuwd naar je volgende creaties.
En mag ik dan vragen hoe je die zwart witte bloempjes hebt gemaakt? Ook met de hand?
DIe rozen zijn idd ook heel erg mooi!
Die heb ik met een Blossom Plunger uitgestoken.
Met een veiner over de blaadjes heen gegaan, kan ook met een cocktailprikker zodat er ribbeltjes in het blad komen.
Ze laten drogen in een bakje, het hart van de bloemen heb ik met de Jem Daisy Centre Stamps gemaakt.
Wauw dit is werkelijk prachtig!
Waar kan ik die vlindervorm (witte cake met roze en oranje) krijgen??
prachtige parade 
Da's nog eens een produktie! Allemaal zo mooi strak, maar jij bent ook zoooo goed! Die met al die oranje harten vind ik het gaafst!
Gewoonweg sprakeloos! Geen woorden voor zo mooi!
Ze zijn weer prachtig allemaal!
Wauw dit is werkelijk prachtig!
Waar kan ik die vlindervorm (witte cake met roze en oranje) krijgen??
Dat is de Patchwork Cutters Butterflies.
Hele mooie taarten!
Wat zijn ze allemaal weer prachtig!
Wat ik me nou steeds afvraag (wil 'm ook kopen) is hoe je dat doet met die texture mat whimsy swirl. Is deze groot genoeg om in 1 keer een afdruk te maken voor 1 taartbekleding. En als je dit doet vóór het bekleden, strijk je het reliëf er dan niet uit als je bij het bekleden een smoother gebruikt?
Ze zijn zoooooo mooi, jouw taarten! Wou dat ik ook al zover was...
WIE HEEFT HIER ANTWOORD OP AUB?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"