Onderwerp: cameo's, silhouettes en damaskprintjes
Voor iemand die graag wat hippe, klassieke cupcakes wilde. Hieronder een selectie maar in totaal waren het er 50:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cameo's, silhouettes en damaskprintjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor iemand die graag wat hippe, klassieke cupcakes wilde. Hieronder een selectie maar in totaal waren het er 50:

Wow, dat ziet er gaaaaaaaaaf uit zeg!! Mooie foto's ook trouwens

erg mooi 
Gaaf zeg. Mag ik vragen wat je hier allemaal bij hebt gebruikt?
Zo gaaf!!!
Gaaf zeg. Mag ik vragen wat je hier allemaal bij hebt gebruikt?
Dank je wel!
Men neme een computer; zoekt leuke silhouettes, print ze uit en leg ze op je fondant/marsepein en snij ze uit 
OF
men print een mooi plaatje uit en plakt deze op de cupcake.Dan druk je uit een 2e plakje fondant/marsepein een rondje of figuurtje uit en legt deze over de print
De randjes zijn gemaakt met deze mold http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2817.html De cameo's heb ik zelf gemaakt met behulp van kneedbare silliconen.
Mooi gemaakt en vooral ook prachtig op de foto gezet.
Grtx
Natasja
ennairam schreef:Gaaf zeg. Mag ik vragen wat je hier allemaal bij hebt gebruikt?
Dank je wel!
Men neme een computer; zoekt leuke silhouettes, print ze uit en leg ze op je fondant/marsepein en snij ze uit
Niet met de cricut?
Mooi!
Niet met de cricut?
Had zeker gekund maar deze keer niet. Mijn man had het printersnoer nodig voor op een beurs en ik kon de cricut dus niet aansluiten op mijn computer
Knippen zou trouwens ook kunnen. Is misschien nog wel handiger ook 
Heel mooi gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cameo's, silhouettes en damaskprintjes