1

Onderwerp: Bedankt, om mij een hartaanval te besparen

Een bedanktaartje voor de buren omdat ze mijn zoontje hebben thuisgebracht en mij zo een hartaanval hebben bespaard.
Zoonlief (net geen 6), mocht achter in de tuin fietsen, maar NIET op straat komen van mij omdat er niemand van ons bij was. En dat doet hij niet, of tenminste deed dat niet...de buren aan het einde! van de straat stonden plots voor mijn deur met een huilend joch ernaast (de mijne). Hij wist de weg niet meer, kon enkel de kleuren van ons huis meegeven :/

Kwaad-ongerust-schuldig-kwaad-ongerust want ik vond hem al niet in huis of tuin..pfff...dan maar bakken om gevoelens in kwijt te raken...en zoonlief die zooo graag buiten speelt, is naar binnen verbannen, aan mijn zijde..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJP43A8A.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6TYLUJ8S.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HRJCHS6O.jpg

2

Re: Bedankt, om mij een hartaanval te besparen

Mooi taartje en fijn dat de buren hem thuis hebben gebracht.

Mooi taartje.
Lief dat je buren je zoon hebben thuis gebracht.
Hopelijk heeft je zoon er iets van geleerd.

Wat schrikken zeg. Fijn dat de buren hem hebben terug gebracht.
Mooie taart trouwens.

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

5

Oeioei!!! Wat komt me dit toch bekend voor!
Je kan je eigen kind wel de spreekwoordelijke nek omdraaien!  :x  Ongerust, woest en blij tegelijk! Ik zie je in gedachten al als een maniak op die taart storten! Haha!! :D  ;) Hij is erg mooi!!

Groetjes van Marjon

6 Laatst bewerkt door Reini (24-02-2011 18:48)

bedankt, hij leek zijn lesje geleerd te hebben..tot hij van school kwam en vroeg of hij mocht fietsen buiten..neeeeehhh!!!  :grr:

Ik heb eigenlijk geen idee hoe je zo'n giftbox cake maakt, dus heb ik het deksel ook van cake gemaakt, afgesmeerd met chocolade bc.
doos/biscuit gevuld met chocolademousse.

Ergens denk ik dat er ook zijn die een dummie als deksel gebruiken... :think:

en ik heb de taart in 2u gemaakt..voor mij is dat héél snel..hoe de strik dan ook snel heeft willen drogen, dat weet ik niet, maar die viel niet slap neer..mss durfde die niet  :lol:

7

Hahaha!!! Hij zou idd niet durfen!!! :lol:

Groetjes van Marjon

8

Pfff.... ja schrikken dat soort dingen... Mooie taart !!

9

Fijn dat het goed afgelopen is en dat jij al jouw gevoelens kwijt kon in die leuke taart.
Gelijk een vraag hierover.
Maak je de taart niet alleen in 2 uur maar ook in 2 en.
Ik bedoel onderste helf en dan die leuke plooien en dan het bovenstuk erop?
Ik ben benieuwd.

10

heleena schreef:

Fijn dat het goed afgelopen is en dat jij al jouw gevoelens kwijt kon in die leuke taart.
Gelijk een vraag hierover.
Maak je de taart niet alleen in 2 uur maar ook in 2 en.
Ik bedoel onderste helf en dan die leuke plooien en dan het bovenstuk erop?
Ik ben benieuwd.

:Y  idd in 2.
Eerst het 'deksel' afgesmeerd met bc en bekleed met fondant.
Ik heb ook een taartbodem onder het deksel gelegd, weet niet of dat normaal zo gedaan wordt want de workshop staat nog op mijn to do lijstje.

dan de 'doos' afgesmeerd met bc en bekleed met groene fondant.dan de strepen ertegen gekleefd, de plooien erop gedaan (3 lagen vooraan, 1 achteraan, dan stond het deksel mooi scheef en dat vind ik leuker). Op het einde het deksel erop gelegd.

Ondertussen heeft zoonlief door dat het ook positief kan zijn die 'over'aandacht van mama want hij begint ervan te profiteren  :rolleyes:

Hahaha, zo ben ik als 6 jarige een keer naar mijn tante gefiets, zo'n 7 kilometer verderop, om mijn nieuwe fiets te laten zien!!!  :Y

Houdt je kleine man maar goed in de gaten! (Alhoewel ik denk dat de buren hem wel weer graag opvangen als zij weer zo prachtige taart krijgen!)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

12 Laatst bewerkt door Reini (24-02-2011 19:41)

Taarterataaa...! schreef:

Houdt je kleine man maar goed in de gaten! (Alhoewel ik denk dat de buren hem wel weer graag opvangen als zij weer zo prachtige taart krijgen!)

Als het wil zeggen dat de hele straat hem in de gaten houdt om mss een taartje te krijgen, dan graag  :Y

Jeetje, 7km, als jij je mama geen grijze haren toen hebt bezorgd, dan was dat een sterke vrouw  :Y

Kinderen hé  :s  en dan moet de puberteit nog komen :grr:

maar uit al die gevoelens maak je wel een prachtige taart  :thumb:

14

En waren de buren er blij mee? Die zitten voortaan de hele dag achter het raam in de hoop dat je zoontje weer langs komt fietsen :lol:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden....tot je ze uitvoert (Loesje)

15

toffe buren en een leuke taart

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

16

oei, gelukkig veilig thuis gebracht. hopelijk het einde van de straat in de velden en niet aan de steenweg. hou hem maar goed in de gaten. gelukkig woon je in een goede buurt he :thumb:

17 Laatst bewerkt door keukentje (28-02-2011 11:15)

Pff echt fijn dat ze je kindje terug brachten, met 6 lijken ze al zo groot maar ook nog zo klein.

Ik ben ooit mijn oudste kwijt geweest die op haar driewieler papa van het werk ging halen, ze was als 3 jarige zelfs een drukke weg over geholpen door een mevrouw, zoals ze zelf zei, mw heb gehelpt.  :s
Madammetje fietste al op het industrie terrein.

Christine.