Re: Ketting CC foto topic!
Nr. 119
Deze cupcakes heb ik vandaag bij Kelly afgeleverd:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting CC foto topic!
Nr. 119
Deze cupcakes heb ik vandaag bij Kelly afgeleverd:

hier dan ketting cupcake nr 205 van zoetermeer naar Domi_nique in alphen a.d. rijn.
voor mij overigens nooit meer de Dr K*tker papiertjes, ik heb normaal de gewone witte van de sligro en nooit problemen. nu dus last van dat ze los gingen laten, niet direct, maar later wel..... grrrr. hoop dat ze voor de rest wel mooi genoeg zijn en ook niet onbelangrijk ook gewoon lekker...
ik heb in ieder geval geprobeerd van het onderbord ook nog maar een feestje te maken.....

CC nummer 82 van Bilthoven naar Utrecht.
17 januari CC's nummer 92 van Linne naar Daisy in Roggel. Nieuwe impressiematjes, nieuwe strikjes-uitsteker en funky letter tappits uitgeprobeerd. Daisy's dochtertje Yara werd 18 januari 3 jaar.
Aardbeiencakejes met stukjes aardbei.

nr. 156 voor Linda. het was erg gezellig!

Nummer 114:
Deze cupcakes zijn van Oss naar Michelle in Rosmalen gebracht. Helaas kon ik niet blijven omdat ik ziek ben, maar ik hoop dat ze hebben gesmaakt.

Die met een blauwe bovenkant zijn amaretto cupcakes gevuld met meringue botercreme & en die met het paarse zijn kokoscupcakes met vruchtenjam.
Gisteravond ben ik bij Sandra in Dordt geweest om cupcakes nr 126 weg te brengen.
Wat was het gezellig zeg!
Cupcakes afgesmeerd met botercreme met cappuccinosmaak.

Ik ben net terug van mijn bezoekje aan Yvonne in Asten. Ik vond het heel gezellig.
Ik heb haar 6 kersen-chocolade cakjes gebracht met een eerste poging tiara's. Een van de tiara's had het niet overleefd vandaar dat er een met een hartje bij zit.

O ja dit was nummertje 105
nr 61 voor Silvie.
Bedankt dat je ze hebt willen ophalen!!

Met een paar weken vertraging zijn hier de CC die ik voor His (hiske) heb gemaakt. Ik wilde als beginner natuurlijk wel wat moois afleveren en aangezien ik Hiske eens heb horen zeggen dat puzzelen niet haar strerkste kant was ...........
Ik heb 4 jongens die naar filmpje kijken over superhelden. Ik moet in vriendenboekjes schrijven dat ze later superheld willen worden dus geen lieve roze cc van mijn hand
. Maar stoere cc.
Naturel cc met een vulling van lemon curd en nutella. Afgesmeerd met lemon curd en bekleed met fondant.

en ingepakt op een passend dienbladje
Helaas lieten bij mij de papiertjes hier en daar ook wat los. En helaas bleek het spinneweb dat over het papiertje door liep de dag van bezorgen wat afgebroken.
Deze prachtige Ketting cc nr. 129 mocht ik vrijdag ontvangen van Ineke (ineke010): kokos cupcakes gevuld met chocoladepasta met kokos en afgewerkt met fondant en icing:

Afgelopen maandag heb ik mijn cc's af mogen leveren bij Melanie (Dieltje). Melanie bedankt voor de koffie en de gezelligheid!
Hier de foto's.

De cc's met gele toef zijn cakejes met malaga vulling en vanille toef. De groene zijn met stukjes chocolade en een toef van pistachecrème.
Afgelopen vrijdagavond heb ik deze aan Yasmina gegeven (wist dat ze trouwplannen heeft, vandaar bruidscuppies)
3 double choco met kersenjam en chococreme, 3 naturel met abrikozenjam en chococreme.
Helaas brak 1 ring nog op t laatste moment.
ketting CC nr 83 van Utrecht naar Maarssen

Elise, dan doet we snel weer! Was gezellig 
Ik mocht weer gaan bakken voor Saskia
Hier het resultaat
Dit is Ketting cupcake nr 125
Cupcakes nummer 194 gaan straks ein-de-lijk naar Anneliek

Ik mocht de cupcakejes maken voor Ivanka.
We hadden wat miscommunicatie, waardoor ik vlak voor de kerst al een lading cakejes voor haar had gemaakt. Deze heb ik uiteindelijk lekker zelf opgesmuld en gisteren hebben we dan eindelijk de echte overdracht gedaan!
De eerste poging (toen nog echt winter/kerstsfeer)
Cupcakes met stukjes witte choco. Witte toeven zijn mbc met witte chocolade er door, roze toeven zijn royal icing, overige bekleed met marsepein en gevuld met mbc gemengd met frambozenjam.

ondertussen is het natuurlijk al echt lenteweer aan het worden, dus de uiteindelijke cakejes heb ik lekker vrolijk en lente-achtig gemaakt! Cupcakes met gedroogde cranberries erdoor. 3 met een toef mbc met witte choco en 3 bekleed met marsepein en afgesmeerd met lemon curd.

Ik hoop dat ze lekker waren ivanka! en bedankt voor de tips!
Eindelijk is het gelukt om cupcakes nr 135 af te leveren bij Mieke.
Net op tijd, want toen ik belde stond ze op het punt om weg te gaan naar Duitsland. Snel gereden om nog iets lekkers voor onderweg af te leveren.
Cupcakes is toch niet echt mijn ding. Heb nog veel oefenmateriaal te gaan.
Uiteraard moet er nog een deksel op, maar dat fotografeerde niet echt lekker.

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting CC foto topic!