1

Onderwerp: vruchtenvullling

Vorige keer had ik vulling aardbeien jam en botercreme...maar ik vond het zooooooooooooooo zoet vooral met de marsepein erbij...Nou wil ik een taart maken met vruchtjes en slagroom ofzo...Gwn iets lekker fris.... Kan ik gwn zon blik met vruchten kopen en dat door een aangedikte slagroom mengen...En dan nog botercreme.... Kan deze combinatie of is de slagroom en botercreme dubbelop...??Graag tips..

Liefs

2

Re: vruchtenvullling

De tropische vruchtenvlaaivulling van hak is lekker fris. Doet denken aan een blik vruchten in gelei.

3

Kun je dat gewoon in de supermarkt kopen? Ik vind dat namelijk nergens  :nooo

4

En kan ik dan botercreme en slagroom gebruiken of moet ik maar 1 van de twee gebruiken..??

5

Wilkyway, het staat hier gewoon bij de bakspullen (AH). Bij de meeste supermarkten verkopen ze het wel.

Laila.m, ik zou óf botercreme óf slagroom kiezen. Zelf werk ik vaak met een laag van de vlaaivulling en een laag botercreme met bv. een beetje perzik of passievrucht van patidess, lekker fris  :thumb: .

6 Laatst bewerkt door mookje (24-02-2011 16:32)

Ik vind botercrème met jam ook te  zoet.
Ik ben nu helemaal fan van deze als vulling: mona luchtige yoghurtpudding aardbeienkwarktaart

http://nl-img2.ciao.com/inl/images/products/normal/273/product-1658273.jpg

Kun je zó gebruiken, niets aan toevoegen. Heerlijk fris!
Ik smeer dan af met ganache, ik vind dat een hele lekkere combi.

Groetjes, Monica

7

Mookje, de citroenkwarktaartversie is ook súperlekker. Ik combineer die met lemoncurd. Heerlijk fris als tegenhanger van de zoete fondant  :Y .

8

Mirand@ schreef:

Mookje, de citroenkwarktaartversie is ook súperlekker. Ik combineer die met lemoncurd. Heerlijk fris als tegenhanger van de zoete fondant  :Y .

Ik heb nog geen andere smaken geprobeerd, maar deze zal ik zeker een keer proberen, bedankt!

Groetjes, Monica