Onderwerp: Cranberriejam en ???
Wat combineert er lekker met cranberriejam. (Ben bij het Zweedse woonwarenhuis geweest en een potje meegenomen).
Ik zat zelf te denken aan kaneel, wat denken jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cranberriejam en ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat combineert er lekker met cranberriejam. (Ben bij het Zweedse woonwarenhuis geweest en een potje meegenomen).
Ik zat zelf te denken aan kaneel, wat denken jullie?
Cranberryjam is heel lekker met bv. brie.
In het geval van taart dan iets met mascarpone.
Met vanille bc lijkt het me ook erg lekker! Of bastogne bc.
Normaal gesproken eten ze dat in Zweden met vlees
Ik wilde inderdaad ook al een voorstel doen voor kalkoen smaak net als in de VS, maar vond dat eigenlijk een flauw grapje van mezelf haha
Ik ga het potje openmaken voor een klein taartje voor een proeverij voor een bruidspaar, dus ik zal jullie tips over brie, kalkoen en Zweeds vlees zeker meenemen als ik me afvraag wat ik met de rest van het potje aanmoet.
Bastogne komt idd in de buurt van wat ik al dacht, iets kaneel-, speculaasachtigs.
met chocola
Ik ga het potje openmaken voor een klein taartje voor een proeverij voor een bruidspaar, dus ik zal jullie tips over brie, kalkoen en Zweeds vlees zeker meenemen als ik me afvraag wat ik met de rest van het potje aanmoet.
![]()
Bastogne komt idd in de buurt van wat ik al dacht, iets kaneel-, speculaasachtigs.
Eh, voor taart opperde ik dan geen brie maar mascarpone.
Ik gebruik wel brie en cranberrycompote bij pannenkoeken.
Pannenkoeken bakken ( kan ook van cupcakemix ) de jam en de brie erop en dan even verwarmen in de oven.
MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmm, heerlijk!!!
Dus voor het restje heb je nu dan nog een tip.
Met kerst had ik de taart gevuld met een laag cranberryjam en een laag stoofpeertjespudding van Mona. Erg lekker!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cranberriejam en ???