1

Onderwerp: Vraagje zandtaart...

Hoi,

Ik ben nog vrij nieuw in het taarten bakken...
Maar ik ga volgende week een zogenaamde strandtaart maken. Ik heb al een idee hoe ik het wil maken, maar ik vraag me wel af hoe ik het beste bijvoorbeeld emmertjes, schepjes enzo kan boetseren....
Heeft iemand tips?!

Vast bedankt!!

Groetjes,
Lilly

2

Re: Vraagje zandtaart...

maak een schets op papier en kijk en verander hem zo. en naar paar keer ga je hem op de taart maken

Komt voor de bakker!

3

maak een schets op papier en kijk en verander hem zo. en naar paar keer ga je hem op de taart maken

Komt voor de bakker!

4

jeroen14 schreef:

Ik wil wel echt boetseren, ik denk dat jij met die schets een puzzelplaatje bedoeld?!

Ik kan nergens op internet een goed voorbeeld vinden....
Of ik zoek niet goed  :(

5

Lilly23 schreef:
jeroen14 schreef:

Ik wil wel echt boetseren, ik denk dat jij met die schets een puzzelplaatje bedoeld?!

Ik kan nergens op internet een goed voorbeeld vinden....
Of ik zoek niet goed  :(

Als je google zet op afbeeldingen en dan schep, emmertje of iets dergelijks intypt krijg je allerlei afbeeldingen.
Voor de rest zou ik gewoon gaan proberen, alle begin is moeilijk...maar oefening baart kunst. ;)
Begin met 1 kleur en probeer een emmertje te maken, is het niet naar je zin....maar weer een balletje en begin opnieuw.
Is het emmertje zelf naar de zin, dan kun je er eventueel met een andere kleur een hengsel aanzetten. en ga zo maar door.

groetjes karin

6

Dank je Karin, ik ga mijn best doen, en het resultaat laat ik uiteraard zien!!