Onderwerp: prinsessentaart vullen?
hoi hoi
misschien een domme vraag, maar heb de vorm in huis gehaald voor de prinsessentaart, maar nu is mijn vraag hoe ik hem het beste kan vullen? ik bedoel dus moet ik er lagen inmaken oid?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » prinsessentaart vullen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi
misschien een domme vraag, maar heb de vorm in huis gehaald voor de prinsessentaart, maar nu is mijn vraag hoe ik hem het beste kan vullen? ik bedoel dus moet ik er lagen inmaken oid?
Domme vragen bestaan niet
Ik vul deze vorm altijd, alleen kan je de zaag niet gebruiken, want dat past niet! Dus ik snij gewoon lagen met een broodmes!
Succes!
Ik snijd en vul de taart gewoon ik lagen en dan doe ik op net onder het midden, op een cm of 10 zeg maar, een dubbel kartonnetje er tussen. Zo kun je de bovenste laag eerst aansnijden tot het karton en heb je niet van die lange plakken.
groetjes el
bedankt meiden voor de tip!
@el, bedoel je gewoon iets van zo'n vlaaienkarton?
Ja, sorry, ben net begonnen met de taartjes dus nog een beetje een leek!
ik heb laatst ook een prinsessen taart moeten maken voor mijn nichtje,
ik heb gewoon de taart door 4 lagen gesneden met zo'n zaag omdat het bij mij meestal anders helemaal scheef gaat.
en dan kan je hem gewoon vullen.
succes.
ik had in mijn prinses idd ook 4 lagen.
2 in de grote tulband, 1 als lijm en 1 in de kleine tulband.
bedankt meiden voor de tip!
@el, bedoel je gewoon iets van zo'n vlaaienkarton?
Ja, sorry, ben net begonnen met de taartjes dus nog een beetje een leek!
Ja gewoon zo'n taartkartonnetje, of beter nog twee tegen elkaar aan zodat je twee vetvrije kanten krijgt. Enne...gewoon je vragen stellen hoor , daar is dit forum toch ook voor .
@el, dank je wel!
als ik hem klaar heb kom ik hem wel showen!
hey meiden, nog even 1 vraagje....
hoeveel biscuitdeeg moet erin?
Staat in de tabellen bij de webshop...........of via de zoekfunctie hier op het forum terug te vinden.......
Andere tip: meet de inhoud in liters (met water) en dan voor elke halve liter water 1 ei gebruiken................de rest naar rato
oke, dank je!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » prinsessentaart vullen?