Onderwerp: toch maar showen...leuk verhaaltje.
Wordt vorige week donderdag gebeld... "met Antonio kun je nog een taart voor mij maken, het is voor zondag of maandag; ik bel je straks nog terug..." natuurlijk niets meer gehoord die dag, wel vrijdag eind van de dag.... het moest de oilily worden, hij had een kaartje van mij in de bus gehad, maar op dat adres heb ik nooit wat in de bus gegooid - en hij kwam zo nog wel aanbetalen en ik moest maar even op Hyves kijken wie hij was - ik had nog nooit van hem gehoord! Schijnt het een toch al beetje bekende zanger te zijn, behalve hier in de buurt.
Uiteindelijk werd de bestelling voor dinsdag want toen was ze echt jarig, zijn stiefdochter... en hij zou er dan wel een plastic scootertje opzetten AUWWWW dat doet mij dan zo'n pijn aan mijn oren en is het mijn eer te na!
Laatst had ik nog een leuk scootertje hier op het forum gezien, dus ik dacht, dat kan ik ook wel.... nou het viel me dus nog tegen, de wielen zijn dus extra dik, anders bleef hij niet overeind staan
De strik dus ook maar anders ipv mijn supergrote die op mijn eerdere oilily stond.
Goed een heel verhaal en de oilily is verder hetzelfde als mijn eerste:

Dus iedereen die ooit een scooter gepost heeft, bedankt voor de inspiratie, ik heb ze allemaal goed bekeken!!

die bekende zanger, mogen we weten wie het is??