1

Onderwerp: nieuwe bakster ff voorstellen!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Ingrid, 36, getrouwd en een dochter van 10jr.
Ik ben al een tijdje aan het kwijlen van de taarten die een aantal bekenden van mij steeds op foto's laten zien. Mijn handen kriebelen om dit ook zelf te gaan doen, maar ben zo'n leek als wat, wat dit soort taarten aangaat. Cakes, muffins en taarten zelf bakken dat gaat me nog wel af, maar het hoe en wat van deze kunstwerken... geen idee !

Ik las dus ook op het internet dat er een taartenagenda was en die zou ik heel graag willen hebben/kopen, maar kan deze nergens vinden. Weten jullie misschien waar deze nog te koop is ?

Op dit forum heb ik al een hoop dingen zien staan die heel handig zijn over het hoe en wat, maar tips en tricks zijn altijd welkom :D

Als jullie nog vragen hebben of mij dingen willen vertellen graag, ik sta overal open voor !

Groetjes van Ingrid

2 Laatst bewerkt door Arianne (23-02-2011 15:34)

Re: nieuwe bakster ff voorstellen!

Hoi Ingrig,
Welkom op dit super leuke forum.
Wat betreft de kunstwerken hier op het forum kan ik alleen maar zeggen, veel oefenen. Begin bijvoorbeeld met cupcakes te versieren en maak een keertje een Nijntje of een Hello Kitty. Die zijn vrij makkelijk. Voor de rest kan ik aanraden om een keertje een basis workshop te volgen. Deze worden door heel veel dames aangeboden. Dat scheelt enorm veel prutswerk ;) Toen ik begon is er heel veel in de prullebak beland maar na een workshop lukte het me ineens wel :Y
Ook op dit forum kun je heel veel tips vinden.
Succes ermee en heel veel bakplezier.

3

Hoi Arianne,

dank je wel voor het welkom !

----

Ik zou het leuk vinden als anderen ook reageerde al was het maar een welkom of antwoordt op mijn vragen!!

Groetjes Ingrid

4

Hoi Ingrid,

Tuurlijk is het leuk om vaker welkom te horen, maar er komen zoveel nieuwe mensen bij in z'n korte tijd dat je lang niet iedereen welkom kan heten.

Over de taart agenda hier zijn al heel veel dames naar opzoek  :Y  Als je in de zoek functie taart and agenda invult kom je op een topic van mensen die er naar uit kijken of misschien al gevonden hebben.

5

welkom. Je kan veel leren van de how-to's en ook met de zoekfunctie kan je veel opzoeken.
taartagenda : moeilijk te vinden.
En zoals Daffy al schreef, per dag zijn er tientallen nieuwe leden dus moeilijk om allemaal op te antwoorden, maar dat betekent niet dat we jullie niet welkom willen heten. Het is gewoon te druk soms.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen