1

Onderwerp: Ook ik ben nieuw

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw en zal me dus netjes voorstellen.

Mijn naam is Lenie, ik ben 49 jaar en zal dit jaar Sarah zien  :Y
Mijn man zal dit jaar Abraham zien  :Y
En wij zijn ook nog eens dit jaar 25 jaar getrouwd  :Y
Dus een druk jaar.

Ben ook moeder van 2 kinderen, zoon van 23 jaar en dochter van 16 jaar.

Maar goed even verder met voorstellen. ik ben technisch administratief medewerkster bij een waterbedrijf in Gelderland.
Ik loop al een half jaar met het idee om eens leuke taarten te gaan maken. Maar tussen idee en doen zit nog heel veel. Ik ben ook een groot fan van Cake Boss, kijk altijd vol bewondering en soms met mijn mond open naar de afleveringen. Wauwww ik kan er alleen maar van dromen om zo goed te zijn als hij.

Ik heb al een paar pogingen gedaan om taart te maken maar helaas  :nooo  ze komen gewoon niet als een echte taart omhoog.

Heb pas geleden een workshop gevolgd en dat was echt zo geweldig om te doen. Maar de taart was al gebakken hahaha.

Heb ook een webwinkel maar dan in kado's en sieraden, weet niet of ik hier de link mag neer zetten dus doe dat maar niet.

Maar wat ik nou zo graag zou willen leren net als vele andere, is gewoon een simpele taartcake maken.

Leuk om op dit forum te zijn, ik weet zeker dat ik hier ontzettend veel zal gaan leren.  :)

2

Re: Ook ik ben nieuw

Hoi Lenie,

Wat gaat er precies mis met het bakken en waar bak je mee? (mix of maak je het zelf??) Dan kunnen we je ook wat makkelijker tips geven om een mooi hoog biscuit te maken :Y

Oww en natuurlijk van harte welkom

3

Welkom op het forum!

Je kunt in je profiel een website toevoegen en dan komt de link als "website" onder je naam te staan (zoals bij mij). Je kunt hem ook opnemen in het onderschrift.

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

4

welkom. Je kan veel leren van de how-to's en ook met de zoekfunctie kan je veel opzoeken.
en vraag maar raak als je zo het antwoord niet vindt.
Je hebt in ieder geval veel excuses om taarten te bakken dit jaar.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Hoi Lenie, welkom :Y

Gelderland is erg groot, maar stel dat je in de buurt van Apeldoorn woont (en in de buurt is een weids begrip ;) ), kijk dan eens hier:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137684

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl