1

Onderwerp: Stapeltaart verdeling 25 - 15 cm.

Ik mag een stapeltaart gaan maken voor 20 personen.
Nu lijkt mij de verdeling 20 - 15 cm wat aan de krappe kant voor dit aantal personen dus dacht aan de verdeling 25 - 15 cm.
Maar is dit een mooie verdeling? Heeft iemand een foto voor mij waarop ik kan zien hoe de stapel er dan gedecoreerd uitziet?
Of hebben jullie een andere suggestie?
Ik heb de volgende bakvormen: rond 15 - 20 - 25 cm en vierkant 20 cm.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan een goede foto.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

Re: Stapeltaart verdeling 25 - 15 cm.

Tip: Als je de bakvormen hebt, zet ze dan op zijn kop op elkaar, kun je precies zien hoe de taart er uit zal komen te zien (wat vorm betreft)!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Taarterataaa...! schreef:

Tip: Als je de bakvormen hebt, zet ze dan op zijn kop op elkaar, kun je precies zien hoe de taart er uit zal komen te zien (wat vorm betreft)!

Bedankt voor je tip, ik zal het eens gaan uitproberen om te kijken of ik het mooie verdeling vind.

4

Als je bij stapeltaarten zoekt op mijn taart "eindelijk volwassen" , dat is ook die verdeling :)

Groetjes, Conny

5

cbuckens schreef:

Als je bij stapeltaarten zoekt op mijn taart "eindelijk volwassen" , dat is ook die verdeling :)

Conny dank je wel voor de foto! Nu ik deze verdeling zo bekleed zie kan ik daar zeker wat mee. Ik moet nl. een hele lap tekst erop zetten en dacht dat eerst aan de zijkant te doen maar dat vind ik altijd zo jammer dan komt je decoratie aan de zijkant niet zo goed uit. Maar nu kan ik volgens mij heel goed de letters op de bovenkant van de onderste taart leggen en dan de zijkant mooi bekleden zonder tekst! Super! Heb de taart die ik wil gaan maken gelijk in gedachten!