Onderwerp: Kussentaart met dank aan Bettie
Wou heel graag ook een keer de kussen stapel maken.. Maar had de vorm niet.
Afgelopen dinsdag was Bettie zo lief om samen met mij deze taart te maken, voor de 57e verjaardag van me moeder, was erg gezellig.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kussentaart met dank aan Bettie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wou heel graag ook een keer de kussen stapel maken.. Maar had de vorm niet.
Afgelopen dinsdag was Bettie zo lief om samen met mij deze taart te maken, voor de 57e verjaardag van me moeder, was erg gezellig.

O Wauw, nou die is goed gelukt hoor 
SUPER GAAAAAAF kan niet anders zeggen deze cursus staat ook nog op mijn lijste j!! Echt WAUW!!
Erg leuk, dat wil ik ook wel
Mooi gedaan. 
Zo gaaf, zou ik ook nog wel eens willen doen
Nou ik zou zeggen, kom gezellig een workshopje bij mij doen .
Hij is super geworden Moon, ik had hem alleen los gezien en zonder kwastjes. Maar het is een super mooie stapel geworden.
het was een hele gezellige dag, gaan we vaker doen.
Nou ik zou zeggen, kom gezellig een workshopje bij mij doen .
Hij is super geworden Moon, ik had hem alleen los gezien en zonder kwastjes. Maar het is een super mooie stapel geworden.
het was een hele gezellige dag, gaan we vaker doen.
Dat zou ik wel heel leuk vinden, vertel hoe/wat/wanneer 
Kunnen er ook 2 workshoppers tegelijk Bettie;)! Ik heb ook wel interesse!
Prachtige stapel, daar zal je moeder blij mee zijn geweest!
Uitkijken dat niemand erop gaat zitten. ze zien er lekker comfortabel uit 
Ja hoor, ik kan er wel 12 kwijt bij mij thuis, dat is een beetje teveel voor deze workshop hoog uit 6 personen.
oh leuk zeg, zou ik ook nog wel eens willen doen......
Erg leuk geworden!
Heel erg mooi! Lijken net echte kussens, mooi gemaakt! 
Wauw mooi hoor! Klopt het nou dat je voor 3 kussens 6 halve taarten bakt? Ik snap er trouwens niks van dat die uitstekende punten niet naar beneden gaan hangen door de zwaartekracht... 
hij is leuk geworden
mooie combi ook
Ik persoonlijk zou de wit/ zwarte niet gedaan hebben, maar Mone wilde dit graag. En het is haar taart.
Ik persoonlijk zou de wit/ zwarte niet gedaan hebben, maar Mone wilde dit graag. En het is haar taart.
Haha.. iedereen zijn eigen ideeen
Is maar goed ook.. want anders kwamen er na de workshops die bettie hierin gaat geven, allemaal dezelfde taarten, en dat zal zo ´n zonde zijn. ben benieuwd wat voor een creaties ik hierop ga zien.
En zou zeggen dagje bij Bettie, erg gezellig.. 
Wauw mooi hoor! Klopt het nou dat je voor 3 kussens 6 halve taarten bakt? Ik snap er trouwens niks van dat die uitstekende punten niet naar beneden gaan hangen door de zwaartekracht...
Ja, 6 taarten zijn het..
En nee de punten gaan niet hangen.. vraag me niet hoe dit komt, geen idee.. misschien dat bettie dat weet.. want hij is wel helemaal van biscuit
Pqrachtige mooie stapel kussentjes, zou der zo op gaan zitten 
Heel mooi gedaan, vooral de onderste vind ik prachtig.
Mag ik vragen of je ze in 1x bekleed hebt, of eerst de ene helft, omdraaien en daarna de andere helft?
Ben heel benieuwd, lijkt me nog niet gemakkelijk.
Heel mooi gedaan
en een kussen staat ook nog op mijn to do lijstje 
Heel gaaf!!!
Deze staan ook nog op mijn verlanglijstje. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kussentaart met dank aan Bettie