1 Laatst bewerkt door laura21 (23-02-2011 19:07)

Onderwerp: hallo allemaal

hallo

Ik ben Laura 24 jaar, getrouwd en in september 2010 ben ik moeder geworden. Ik ben binnenvaartondernemer en ik vaar dus samen met mijn man en mijn zoon.Wij komen allebij uit Groningen maar we varen tussen Oosterhout (NB) en Rotterdam.

Ik ben gek op koken en ik heb tot nu toe veel brood recepten geprobeerd. Ik heb afgelopen week veel leuke spulletjes aagenschaft en hier veel gelezen dus ik ga dit weekend een taartje proberen te bakkenen en te decoreren. Dus duimen jullie voor mij?! :9

2

Re: hallo allemaal

Succes!

3

:thumb:  :Y  :thumb:  :Y  :thumb:  :Y  :thumb:  :Y  :thumb:  :Y  :thumb:    ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

welkom. Je kan veel leren van de how-to's en ook met de zoekfunctie kan je veel opzoeken.
Ik vraag me af of je goed kan taarten decoreren op zo'n boot? moet toch een beetje bewegen denk ik en dat kan je echt wel missen bij sommige dingen.  :P

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

nee hoor...je kan wel taarten maken. We hebben een groot schip dus die slingert niet zo snel. (en je moet natuurlijk niet met storm taarten gaan decoreren  ;) )
Iedereen denkt dat...vroeger was het wel zo maar tegenwoordig niet meer. Voorzien van alle gemakken en door de vele tonnen die zo'n schip mee nemeent is het ook stabieler.

6

al goed dan voor jou ;)

7

xhafal ik zei tegen jou dat op een schip taarten bakken heel goed kan. Maar gisteren waren we aan het laden en die kraanmachinist zette eerst alle lading aan een kant dus het schip lag harstikke scheef. Dat terwijl ik net een cake in de oven aan het schuiven was. En het resultaat....een lekkere scheve taart! en niet een beetje..maar 2-3 cm verschil. Ik moest wel om lachen...

Gelukkig is het geen ronde taart, maar een rechhoekige daar wil ik petit fours van maken.

8

laura21 schreef:

xhafal ik zei tegen jou dat op een schip taarten bakken heel goed kan. Maar gisteren waren we aan het laden en die kraanmachinist zette eerst alle lading aan een kant dus het schip lag harstikke scheef. Dat terwijl ik net een cake in de oven aan het schuiven was. En het resultaat....een lekkere scheve taart! en niet een beetje..maar 2-3 cm verschil. Ik moest wel om lachen...

Gelukkig is het geen ronde taart, maar een rechhoekige daar wil ik petit fours van maken.

:lol:  :lol:  ik probeer het mij voor te stellen!