1

Onderwerp: boetseren of puzzelen?

Hoi allemaal,

Een kennis heeft gevraagd of ik voor zijn zoontje een Thomas taart wil maken, eentje geboetseerd en een gepuzzelde op de andere taart.

Dat boetseren dat gaat wel redelijk, maar dat puzzelen... :grr:

al met al, hier zijn de foto's, zijn ze goed genoeg of kan ik beter nog een poging wagen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VV37VUY7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NUAB4CGF.jpg

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

2

Re: boetseren of puzzelen?

ik vind ze er beide super uitzien!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

De eerste vind ik super! Is hij ook van cake/taart of is het alleen marsepein/fondant?
De tweede zou ik een ander plaatje voor nemen om te puzzelen.. maar dat is mijn mening. Ik vind hem wel mooi afgewerkt.

4

Ik vind ze allebei heel erg leuk, ik kan niet kiezen hoor
Ik zou willen dat ik zo goed kon puzzelen   :Y

5

Ik vind ze er beide ook goed uitzien!  :Y

6

Vind ze er allebei heel mooi uitzien!
Vooral die geboetseerde thomas vind ik knap gemaakt!! :Y

7

Misschien als je de ogen vd puzzel de andere kant op laat kijken? Want volgens mij als het rondje ovaler geweest was dat het dan qua verhouding helemaal zou kloppen. Begrijp me niet verkeerd hoor...want ik doe het je niet na!! ;)

8

ik vind ze er heel erg leuk uit zien hoor :D
Misschien bij de puzzel het gezicht niet helemaal rond maar net of die ook echt naar voren kijkt.

Dank jullie wel voor alle lovende reacties  :o

@ Swetz: Hij is alleen marsepein en fondant (ongeveer 10cm lang dus een beetje klein voor taart, maar dat is op de foto denk ik niet zo duidelijk), ander plaatje dacht ik ook, maar ik zoek toch altijd weer de uitdaging...

@ Marloesmm:  :lol: dat zag ik idd ook! (pas toen ik hier de foto ging plaatsen), maarja ik denk niet dat ik het gezichtje nu nog succesvol ovaler kan maken...

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)