Onderwerp: Rainbow cupcakes!

Met banaan en vanillesmaak.
Moet nog oefenen om er echt mooie rechte laagjes van te krijgen dus mocht iemand tips hebben...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rainbow cupcakes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Met banaan en vanillesmaak.
Moet nog oefenen om er echt mooie rechte laagjes van te krijgen dus mocht iemand tips hebben...
Wat geven die kleuren een leuk resultaat.
En het ziet er erg lekker uit 
Leuk! Was wel benieuwd aangezien ik ook regenboog cupcakes had gemaakt gisteren en die zijn weer heel anders.
Wat lekker vrolijk! Rechte laagjes kreeg ik ook niet voor elkaar, misschien dat iemand anders goede ideeën heeft?
wat leuk zeg
Vrolijke boel
!
die heb ik ook eens gemaakt.
ik deed tussen ieder laagje het eventjes gladstrijken met een lepel.
kreeg mooie laagjes ervan.
groetjes monique.
Leuk al die kleuren
groetjes madhuri
Bedankt allemaal voor de positieve reacties
Werd er zelf ook helemaal vrolijk van tijdens het maken!
@Monique, dat ga ik de vlg keer dan toch maar proberen. Had het niet gedaan omdat ik dacht dat de kleuren dan teveel zouden mengen.
Het ziet er betst wel giftig uit 
Maar wel mooi!
die heb ik ook eens gemaakt.
ik deed tussen ieder laagje het eventjes gladstrijken met een lepel.
kreeg mooie laagjes ervan.
groetjes monique.
Zo simpel dus, zeker een keer proberen 
Leuk! Was wel benieuwd aangezien ik ook regenboog cupcakes had gemaakt gisteren en die zijn weer heel anders.
Hoe zagen die er uit dan? Foto's gemaakt? 
wat ik mij afvraag...
hoe meng je die mix in die kleuren??
gewone wilton ?
Ik heb ze ook eens gemaakt en inderdaad scheve laagjes. Ik zag op een youtube filmpje dat ze "vloeibaardere" mix gebruikten, dat spreidt vanzelf mooi uit. Elke laagje met een lepeltje glad smeren lijkt me eigenlijk ook wel logisch haha.
En ik vond ze er trouwens toen ook te giftig eruit zien om ze op te eten haha! Wel gedaan natuurlijk
@Kaartjuh, ik heb gewoon de Wilton kleuren gebruikt!
Alexandra13 schreef:Leuk! Was wel benieuwd aangezien ik ook regenboog cupcakes had gemaakt gisteren en die zijn weer heel anders.
Ja ze staan ook op het forum... de regenboog prinses van suske en wiske. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137857
Heel anders hoor... maar deze onthoud ik voor wanneer ik een keer de vraag krijg om regenboog cc's te maken. Leuk idee!
wat ik mij afvraag...
hoe meng je die mix in die kleuren??gewone wilton ?
Inderdaad met wilton, die paarse was een ander merk, Americolor.
Marloesmm schreef:Alexandra13 schreef:Leuk! Was wel benieuwd aangezien ik ook regenboog cupcakes had gemaakt gisteren en die zijn weer heel anders.
Ja ze staan ook op het forum... de regenboog prinses van suske en wiske. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137857
Heel anders hoor... maar deze onthoud ik voor wanneer ik een keer de vraag krijg om regenboog cc's te maken. Leuk idee!
Ziet er mooi uit! En wat een strakke taart!
Dat moet ik nog echt leren want mijn taartjes zien eruit als een gebergte 
COOL! Ik geef mijn cupcakes normaal gezien ook een kleurtje maar manllief heeft me verzocht dat niet meer te doen omdat ie het er niet smakelijk uit vind zien 
COOL! Ik geef mijn cupcakes normaal gezien ook een kleurtje maar manllief heeft me verzocht dat niet meer te doen omdat ie het er niet smakelijk uit vind zien
daar ben ik het wel mee eens.. Het kleuren kan je beter aan marsepein/ fondant overlaten, anders hoeft een standaard/nietsvermoedend mens het niet is mijn ervaring;)
maar ik vind ze stiekem toch wel tof;)
MamaAlisha schreef:COOL! Ik geef mijn cupcakes normaal gezien ook een kleurtje maar manllief heeft me verzocht dat niet meer te doen omdat ie het er niet smakelijk uit vind zien
daar ben ik het wel mee eens.. Het kleuren kan je beter aan marsepein/ fondant overlaten, anders hoeft een standaard/nietsvermoedend mens het niet is mijn ervaring;)
maar ik vind ze stiekem toch wel tof;)
Had er wat meegenomen naar mijn werk en de reacties waren inderdaad verdeeld. Kreeg van een (homo) collega de opmerking dat ie ze echt homo vond 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rainbow cupcakes!