Onderwerp: Een prinsessenstapel met tiara
Deze stapel gemaakt voor Megan die gek is van prinsessen, graag met de kleuren paars en roze. De kleur paars komt niet mooi over op de foto maar het is toch echt paars.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinsessenstapel met tiara
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze stapel gemaakt voor Megan die gek is van prinsessen, graag met de kleuren paars en roze. De kleur paars komt niet mooi over op de foto maar het is toch echt paars.

....Mega-Megan
megamooi ook 
Wow wat een mooie taart
.
Ik ben ook onder de indruk van je tiara, die is wel errug mooi gemaakt 
Mooi hoor!
(Hoe heb je die tiara zo mooi gemaakt/stevig? Van fondant zie ik met tylose (gok ik) en de parelrand...... maar hóe...... ik hoop dat je me snapt
)
wat een prachtige prinsessenstapel heb jij gemaakt, en wat is hij mooi strak 
wauw! hij is prachtig!
Heel erg mooi hoor, leuke kleurtjes en details.
Oh wauw linda deze is prachtig
die is heel mooi geworden hoor toppie
Mooi hoor
Daar zal Megan wel heeeeeeel blij mee zijn, het is een prachtige stapel 
Echt een prachtige,mooie prinsessenstapel en je tiara ziet er ook schitterend uit,top

Wow, da´s nog eens een taart voor een 5-jarige! Je weet dat dit nog meer verwachtingen schept voor volgend jaar toch, haha!
Schitterende taart en supernetjes!
een taart van jou is altijd leuk en mooi om te zien, je hebt mijn vermoeden weer bevestigd
hij is weer 
net een dummy zo strak waaaauwiiiiii !!!!!
Wauw!! Hele mooie taart, daar moet Megan blij mee zijn (geweest)!!! Vraagje, welke letters zijn dit??
En ik ben ook wel benieuwd naar de tiara!!
Ow en welke impressiemat/roller heb je gebruikt voor de strik??
mooie strakke taart, leuke kleurtjes ook.
groetjes Jolanda
Prachtige taart, kleurencombi ook geweldig!
Wauw! Heel mooi!
Wat een prachtige kleuren bij elkaar! 
Mooi hoor!
(Hoe heb je die tiara zo mooi gemaakt/stevig? Van fondant zie ik met tylose (gok ik) en de parelrand...... maar hóe...... ik hoop dat je me snapt
)
Fondant met idd tylose met de sugargun en de parelrand met de "parelrandjes maker" hahaha.
tiara op een glas rond laten drogen.
Wauw!! Hele mooie taart, daar moet Megan blij mee zijn (geweest)!!! Vraagje, welke letters zijn dit??
En ik ben ook wel benieuwd naar de tiara!!
Ow en welke impressiemat/roller heb je gebruikt voor de strik??
Tiara heb ik van een patroon te vinden in "patronen, sjabloenen en howto's" staan er een aantal afgebeeld, waarvoor dank nog.
voor de strik heb ik de spiralroller gebruikt, maar geloof dat die niet meer (goed) te verkrijgen is.
En de letters zijn de FMM Alfabet en number tappits Uppercase Script
Best mooi. Zou zelf de metalen sprieten weggelaten hebben (voegt niks toe aan de taart) en het middel deel van de tiara is wat zwaar ten opzichte van de rest. Wel heel mooie kleuren en strakke bekleding. Prima taart dus!!!
Mooie prinsessen stapel!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinsessenstapel met tiara