1

Onderwerp: LorAn, Patidess of Wilton, welke is jouw favoriet en waarom?

Ik vraag me dus al geruime tijd af - als ik weer eens in de winkel voor dat schap sta - welke smaakstof nou het lekkerste is.... Ik lees hier veel over patidess, maar heb een keer de madarijn genomen, en bleeeh  :nooo  die vond ik vies door de botercreme, beetje bitter. Ik heb de druppels nog nooit geprobeerd....

En is er nog verschil in smaak door de structuur van de smaakstof...druppels of zoals Patidess?

Kortom, welke is jouw favoriet en waarom dan?

Ben benieuwd, op basis van jullie ervaringen wil ik aankomend weekend een paar smaakjes gaan kopen om uit te proberen  :Y Eea ter voorbereiding van een bruidstaart in juli (jaja, ik begin er maar vast mee, ben nog niet erg ervaren nl  :D )

Bedankt alvast voor het doorgeven van jullie mening en tips!

2 Laatst bewerkt door Noëllie (23-02-2011 11:13)

Re: LorAn, Patidess of Wilton, welke is jouw favoriet en waarom?

Ik gebruik altijd die van Patidess en dan vooral de mokka en aardbei, daar krijg ik zeer goede reacties op, maar ik ben wel benieuwd naar de eventuele reacties op de LorAnn smaakstoffen want die wil ik ook zeker een keer gaan proberen.

3

Ik heb van Patidess Mokka, aardbeien, vanille en kers gebruikt. Deze waren allemaal heerlijk. Ik gebruik niet de hoeveelheden van de gebruiksaanwijzing, maar naar smaak. Ik gebruik het om botercreme op smaak te brengen. Een leek weet niet dat het botercreme is. Bij de kersensmaak leek het zelfs alsof er yoghurt was toegevoegd. Ik kreeg steeds de vraag of er yoghurt in de vulling zat. Van de andere smaken weet ik het niet dus ik ben benieuwd.

4

Ik gebruik zelf loran èn patidess, naar mijn idee ligt het een beetje aan de smaak welke van de 2 ik het lekkerst vind. Ik gebruik bijvoorbeeld de banaan van loran ook als ik zelf een milkshake maak daar vind ik de patidess dan weer minder voor. De aarbei van loran vind ik lekkerder voor een taart maar van patidess vind ik de sinaasappel weer lekkerder. De loran is vaak iets "kunstmatiger" van smaak vind ik maar dat vind ik soms juist beter combineren met m'n andere laag vulling.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen van iemand die de wilton gebruikt?

Say YES with joy. Say NO without fear.

5

ik heb altijd patidess. ik heb het omdat ik het wat overzichtelijker vind en lekker!

Dus voor mij patidess! ik gebruik het trouwens alleen in de botercreme.

Groetjes Christa!