Onderwerp: onze eerste cupcakes en koekjes
ik had de indruk dat de koekjes veel te dik belegd waren met icing en de bloemenuitsteker die wou maar niet door de rolfondant maar anders vind ik het wel redelijk geslaagd voor een eerste keer

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » onze eerste cupcakes en koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik had de indruk dat de koekjes veel te dik belegd waren met icing en de bloemenuitsteker die wou maar niet door de rolfondant maar anders vind ik het wel redelijk geslaagd voor een eerste keer

vrolijk geheel.. misschien 1 tip.. probeer de marsepein cq fondant iets dunner uit te rollen van de bloemen. Is lekkerder maar staat ook veel mooier.
Wat een vrolijke cupcakes en koekjes! De rolfondant is inderdaad de dik uitgerold. Dun uitrollen is mooier voor bloemetjes. Maar voor de eerste keer zijn ze zeer zeker geslaagd! Ga zo door!
leuk hoor! enkel in het vervolg (zoals hier boven al staat) veel dunner uitrollen dan zien je bloemetjes er veel fijner uit.
Wat een gezellig geheel zeg!
Vrolijk geheel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » onze eerste cupcakes en koekjes