1

Onderwerp: nieuwe smaken Patidess

Ik zie dat er nieuwe smaken zijn van Patidess: drop, kauwgom en cola. Zou dat nu echt lekker zijn in een taart of op een cc :think:. Vooral bij de drop-versie kan ik me eigenlijk weinig voorstellen.

Re: nieuwe smaken Patidess

Ik had het ook gezien en moet zeggen dat het me helemaal niets lijkt! Kinderen zullen er daarentegen dol op zijn :Y  :+

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

:s Word alleen al misselijk van het idee ( wel ideaal voor kinderfeestjes  :P )

4

Ik dan dat deze smaakjes misschien vooral bedoeld zijn om er ijs mee te maken (maar ik sla ook even over)

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Of milkshakes?

Say YES with joy. Say NO without fear.

6

Ja, ijs of milkshakes zou nog wel kunnen (niet voor mij...ik eet/drink geen cola,drop en kauwgum) ...maar door de bc   :nooo

Dit staat erbij: Heerlijke smaakstof voor het op smaak brengen van botercréme, bavarois, ijs, sauzen ed. Maar goed, dat staat bij elk smaakje.

Cola-ijs vind ik nog wel gaan, maar dan wel als waterijs. Deze smaakjes lijken mij niks in combinatie met zuivel. Maar misschien is het wel heel lekker, dus als iemand ze gaat aanschaffen, ben ik wel nieuwsgierig hoe ze bevallen. Ik houd me voorlopig lekker veilig bij aardbeiensmaak :) .

8

ik heb anders een heeeeeeerlijk recept van Coca-colakoek/cupcakes van Nigella. (hoewel ze meer naar chocola smaken)

Bij Toscana hebben ze ook altijd kauwgomijs, smaakt naar bubblegum.En dropijs. Niet echt je van het

9 Laatst bewerkt door maris18+ (23-02-2011 15:08)

je kan het ook door het biscuitbeslag doen dat doe ik heel vaak met patidess, geen idee of het lekker is met deze  maar ik ga het vast een keer uitproberen heb ze tot nu toe allemaal uitgeprobeert :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

10

ik las het ook en dacht ook al :/  :/

Groetjes, Dorothea.

11

Ik heb cola cc's gemaakt.. ze smaken na haribo cola flesjes.. was nog niet eens zo gek qua smaak, wel mier zoet..

Ik heb ook al suikerspin creme gemaakt, die was heerlijk zei de klant..

Heb ze wel van Lorainn gebruikt niet van patidess maar dat zal niet veel verschil maken denk ik..

I love flavours!

12

Het verbaasd mij een beetje te lezen dat velen de drop niet zien zitten....
Een paar maanden geleden heb ik zelf een dropvulling gemaakt en die was juist heerlijk! Gewoon als laag in de biscuittaart. En echt niet snoep-achtig voor kinderen maar een heel volwassen aparte smaak. Ik had er echt succes mee! Ben benieuwd naar de drop smaakstof van patidess en ga deze zeker proberen!  :Y

13

is die dropsmaak er nog dan?
had laatst (maar weet het even niet meer) nog het idee, ooooo, daar zou eigenlijk drop bij moeten, maar dacht dus dat dat onbegonnen werk was... niet dus...haha.

en drop/citroen is lekker, en drop/mint is lekker. maar kan er niet meer opkomen wat ik nou wilde, moet leren opschrijven van m'n ideeen steeds,hahahaha

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten