Onderwerp: mijn TOTAAL mislukte wandelwagen!
Het plan: een wandelwagen a la Debbie Brown, met een flinke dosis Leonie...
De uitvoering, tja.... Zie hieronder!
Na een worsteling van enkele uren ben ik maar van plan veranderd, want het was HOPELOOS! Mijn eerste echt mislukte taart is een feit! Het had een blauwe kinderwagen moeten worden, maar uiteindelijk heb ik het bolletje maar omgedraaid en er een bolletje-met-ooievaar van gemaakt, en omdat het al zo laat was heb ik er niet zoveel van kunnen maken.
Had ooit wel een ooievaar willen maken, maar dan met vliegeniersmutsje op enzo, en een geboetseerde baby, wolkjes, enz... Naja, hier mijn tot-ooievaar-omgebouwde-taartje, en eronder mijn wandelwagen-verslag met heeeeeul veeeeul vragen! Als iemand tips heeft, graag!

De wandelwagen dus:
Men neme een biscuit in een blanda 20, dat moest lukken dacht ik, maar nee! Ik had er teveel mix in, dus hij stroomde over, en daar werd de biscuit een beetje 'raar' van. Ik heb hem 1x doorgesneden, vaker durfde ik niet. Maar misschien had ik hem helemaal niet moeten vullen? En had ik cake moeten nemen ipv biscuit? Toen ingesmeerd met dun laagje botercreme, en op de platte kant een rol fondant gelegd, als rand van de wandelwagen. Ruzie!! Fondant gleed alle kanten op, uit pure ellende allerlei prikkers erdoor gejast. Toen weer omgekeerd en gaan bekleden. Toen ik hem weer terug omkeerde, was het een grote ellende! De biscuit was helemaal stuk gegaan, en het 'holletje' tussen die rand van fondant was helemaal weg... Had ik hem eerst moeten bekleden en toen die rand moeten maken? Had ook heel veel plooien trouwens toen ik over die rand heen wilde bekleden. Was inmiddels al flink chagerijnig!
Uiteindelijk toch soort van klaar, was er niets meer van mijn bolletje over! Hij was helemaal plat geworden aan de onderkant! Toen gaf ik het op, en heb ik hem maar weer ongekeerd en er dus bovenstaande taart van gemaakt. Met in de onderkant een nutteloze rol rode fondant en heel veel prikkertjes, hahaha!
Iemand tips? Ikke is toch een beetje verdrietig om mislukte taart! 

is een blanda20 daar niet te groot voor?
Gewoon nog een keer de uitdaging aangaan