1

Onderwerp: kritische blik gezocht voor mijn site

Goedemorgen allemaal.
Ben bezig met een site en hij is ook nog lang niet klaar.
Ik wil het niet te druk maken, maar heb nu het gevoel dat het nog niet echt wat uitstraald.
Zijn er hier mensen die nog tips of ideeen voor me hebben? Ook andere op- of aanmerkingen zijn welkom hoor.

www.sweetanddelicious.nl

Ik hoor het graag!

2

Re: kritische blik gezocht voor mijn site

Heey,

Ik zou als eerste je 2 hobby's wel apart zetten, op de voorpagina lijkt nu net van ja ach ik doe de sieraden er ook nog bij.. vertel daar ook iets meer over..

bij de prijzen van de cupcake's zou ik onder de titel al zetten dat ze per 6 stuks zijn nu is het heel makkelijk over heen te kijken en je denkt van zoo duur..:O:Oterwijl dat per 6 helemaal niet duur is.

verder ziet het er ergg leuk uit.. ga zo door :D

3

Ontwerp qua kleuren is mooi!

Persoonlijk hou ik niet van het gekozen lettertype..........leest heel onrustig. Je hebt nu ook verschillende lettertypes links in de balk en voor de body van je teksten.............

4

Oke, dankje voor de tips.
Moet zo weg, maar zal hier vanmiddag even naar kijken en dan hoop ik dat er nog meer tips zijn :0

5

Ziet er al keurig uit. Veel succes verder  ;)

Hobby's: bloemschikken~zeep + zeepkettingen ~creatief met servies~ enz enz.

6

heb net wat veranderingen gedaan, waaronder wat tekst toegevoegd.
Mijn header liet ie net niet helemaal zien, heb inmiddels gevonden hoe ik dat kon veranderen. Alleen de  tekst onderin de header moet nog even aangepast worden maar dat laat ik aan mijn buuf over die grafisch design doet :)
Jou tips heb ik ook doorgevoerd Cynthiaa.

Mijn buuf gaat nu nog even met mij meedenken hoe we het wat op kunnen pimpen verder, komen ws ook nog wat foto's bij op de pagina's enzo.

Tips, ideeen en opmerkingen blijven welkom!