1

Onderwerp: [Feedback] Eerste stapeltaart in the making!

Nou hier istie dan! Mijn eerste stapel.. Me moeder word Donderdag 48 en wilde graag een woonboot taart.. Is het te zien dat het een woonboot is? Hij is nog niet af, ik wilde aan de onderkant een rand van kit kat maken als een soort van steiger achtig iets.. Vinden jullie het wat of zijn er tips wat er nog bij kan?

http://img87.imageshack.us/img87/870/taart7.jpg
(de onderste laag scheurde een beetje vandaar dat ik daar de kitkat wilde doen.

http://img703.imageshack.us/img703/3169/taart8.jpg

De onderste laag is gevuld met abrikozen Jam en citroenmouse (afgesmeerd met botercreme) De bovenste laag is gevuld met aardbeien Jam en chocolademouse (afesmeerd met chocoladebotercreme)

Ben trouwens echt niet tevreden als ik zo me foto's zie.. in het echt ziet die er nog wel leuk uit maar ik weet het niet haha

2

Re: [Feedback] Eerste stapeltaart in the making!

Of de rand afwerken met riet met van die pluimen en 'sigaren' ? Wat kikkertjes op blad in het water. Dan is het echt duidelijk dat water is.

Maar leuk gedaan hoor!!

3

misschien nog iets van een "vrolijk" kleurtje erbij?
Kleur kan al veel doen  :Y

It's never to late to become what you might have been

4

Een mooie stapel hoor!  :thumb:  Ik zou ook nog iets met het water doen, zodat het meer op water lijkt. Misschien met botercreme op kleur gemaakt, wat golfjes creeren. En de tips van Jolanda vind ik ook super. Van die sigaar pluimen, of een kikkertje op een blad.

Groetjes San

jolandaS schreef:

Of de rand afwerken met riet met van die pluimen en 'sigaren' ? Wat kikkertjes op blad in het water. Dan is het echt duidelijk dat water is.

Maar leuk gedaan hoor!!

Ogh ja das ook nog een idee.. Maar dan de vraag hoe maak ik die :| En dat van die kikkerts is een goed idee!

Je kan ook piping gel gebruiken als water, doe er een klein beetje kleurstof bij en je hebt de kleur van water. Ook kan je van bruin marsepein planken maken, want als ze eerst de kit kat gaan eten lusten ze geen taart meer, zitten ze al vol.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

7

ik vind je woonboot heel mooi.Maar ik zou nog wel een mooie afwerkrand maken langs de onderkant van de taart, want die rafeltjes doen nu een beetje afbreuk. Dat is zo zonde. Als je dat doet is het echt een plaatje en vind ik het heel knap dat je zo'n mooie woonboot hebt gemaakt.

Lientje schreef:

ik vind je woonboot heel mooi.Maar ik zou nog wel een mooie afwerkrand maken langs de onderkant van de taart, want die rafeltjes doen nu een beetje afbreuk. Dat is zo zonde. Als je dat doet is het echt een plaatje en vind ik het heel knap dat je zo'n mooie woonboot hebt gemaakt.

Dankjewel! Ja vind ik ook.. hij is ook nog in the making ;) en vroeg wat tips wat ik het beste aan de onderkant kon maken..

9

RowanVeenstra schreef:
jolandaS schreef:

Maar leuk gedaan hoor!!

Ogh ja das ook nog een idee.. Maar dan de vraag hoe maak ik die :| En dat van die kikkerts is een goed idee!

Het riet kan je maken door marsepein of fondant in 'punten' te rollen en de sigaren zag ik pas bij iemand van een coctailprikkertje met een bruine kegel marsepein erop. Simpel en het blijft goed staan. succes!

10

Dat gaat wel goedkomen met deze woonboot,ben benieuwd hoe hij is al hij klaar is :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl