Onderwerp: botercreme van de webshop
kan ik de botercreme van de webshop gebruiken om af te smeren of is dat alleen voor te vullen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme van de webshop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan ik de botercreme van de webshop gebruiken om af te smeren of is dat alleen voor te vullen.
Alleen vullen, deze bevat te veel water om mee af te smeren. Dan loop je het risico dat je fondant of marsepein smelt.
Ja, idd. Ik zou alleen de 1:1 bc gebruiken om mee af te smeren
De meningen zijn verdeeld. Ik smeer altijd af met de crème uit de hebshop en nog nooit problemen gehad. Ook niet met invriezen/ ontdooien.
ik smeer ook af met de botercreme van de webshop. nog geen problemen ondervonden.
Mag ik vragen of jullie het hier hebben over de botercreme van Funcakes?
Ik maakte de botercreme altijd zelf (1 op 1), maar heb tijdens een bezoek aan een winkel de Funcakes gekocht. Op aanraden van. En zij vertelde mij dat het voor vullen én afsmeren is te gebruiken. En later (thuis ) bedacht ik mij dat er water in gaat. Maar dan heeft een dijkje spuiten weinig zin, want als er water in gaat, is dat idd niet best voor de marsepein.
Funcakes....
gebruik hem ook altijd om af te smeren en soms als vulling. Afsmeren gaat prima en ook nog nooit problemen gehad met fondant of marsepein. superspul en superlekker.
alleen poedersuiker en roomboter vind ik minder lekker, dus die mix is echt veel lekkerder erbij. heel romig.
Ik gebruik hem ook voor het afmeren. Alleen bruidstaarten smeer ik af met 1:1 daar wil ik het risico niet mee lopen
bedankt dames hier heb ik wat aan. ik ga het gewoon proberen af te smeren en we zien het wel haha ik laat resultaat ook zeker zien tenzij het niet gelukt is
Ik maak de mix met de helft van de voorgeschreven hoeveelheid water, dus 100 ml. ipv 200 ml. Dit gaat prima en daardoor loop je minder risico bij het afsmeren.
ik smeer ook af met de bc tot nu tope geen problemen mee gehad, maar heb dan ook slechts 2 taarten gemaakt tot nu toe
Nou ik heb anders pas geleden van iemand een taart gezien die dus helemaal gesmolten de volgende dag, nadat er was afgesmeerd met die botercreme . Ik zou zeggen, gewoon 1op1 gebruiken voor het afsmeren.
Ik zou ook om alle risico's te vermijden gaan voor de 1:1, en eventueel een lekker smaakje van patidess toevoegen......
bedankt dames hier heb ik wat aan. ik ga het gewoon proberen af te smeren en we zien het wel haha ik laat resultaat ook zeker zien tenzij het niet gelukt is
Ik zou het niet doen.. als ie net zo gaat smelten als die van mij, dan kan je taart zo weg gooien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme van de webshop